اخبار فناوری

لوگوی miui 14 شیائومی رونمایی شد

در حالی که آپدیت اندروید 13 سامسونگ به گوشی های ارزان قیمت این برند یعنی شیائومی رسیده است لوگوی Miui 14 رونمایی؛ رابطی که مبتنی بر اندروید 2 خواهد بود.

لوگوی MIUI 14 شیائومی

در هفته های اخیر اولین گزارش ها از MIUI 14 را با شنیدن شیائومی مشاهده کرده ایم. پس از مدتی، برخی از نسخه های بتا MIUI 14 MIUI 14 به دست آمد. امروز شیائومی MIUI 14 را به طور رسمی در چین و انجمن رسمی آن معرفی کرد. این اعلامیه توصیه هایی را در مورد نسخه جدید MIUI ارائه می دهد.

MIUI 14 را به روز کنید در مقاله ای Mi Community China توسط شیائومی به طور خلاصه معرفی شد. در این اطلاعیه، لوگوی رنگارنگ جدید MIUI 14 با عنوان «هدف ما ساخت سریع‌ترین، سبک‌ترین و روان‌ترین سیستم‌عامل پرچم‌دار موبایل بود».

لوگوی Miui 14

لوگوی Miui 14

لوگوی رسمی جدید MIUI 14

لوگوی جدید Miui 14 به ما نوید یک سیستم عامل روحیه رنگارنگ را می دهد. ویژگی رنگارنگ این رابط کاربری جدید شیائومی، که معتقدیم بهبودهای عملکردی جدیدی نیز خواهد داشت، با لوگوی جدید Miui 14 مشهود است.

رابط کاربری MIUI 14 عمدتاً مبتنی بر اندروید 13، درست مانند Miui 13 که مبتنی بر اندروید 12 بود. البته، از آنجایی که برخی از به‌روزرسانی‌های قدیمی‌تر مبتنی بر MIUI 13، اندروید 11 را در سال گذشته دریافت کردند، تعداد کمی به‌روزرسانی اندروید 12 MIUI 14 را دریافت خواهند کرد.

سری Xiaomi 12، 12S، 12T و Redmi K50 اولین دستگاه هایی خواهند بود که MIUI 14 را دریافت می کنند. اطلاعات خاصی در مورد زمان به روز رسانی وجود ندارد، اما انتظار می رود که معرفی کامل MIUI 14 اطلاع رسانی شود.

ما معتقدیم که احتمالاً مانند سال گذشته، با پرچمدار جدید (MIUI 14) با پرچمدار جدید (سری 13 شیائومی) معرفی می شود. MIUI 14 نباید تغییر بصری عمیقی داشته باشد، اما بسیار جاه طلبانه به نظر می رسد.

نطر شما چی هست؟ انتظار به روز رسانی MIUI 14 شما هستید

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا