اخبار فناوری

لنوو به دنبال تعطیلی برند اسمارت‌فون Legion خود است

طبق پست یکی از کاربران که به نظر کارمند لنوو است، لنوو در حال تعطیل کردن کل کسب و کار اسمارت‌فون‌های بازی با برند Legion است. این شرکت هنوز پاسخ رسمی به این شایعه نداده است. این اقدام در زمانی صورت می‌گیرد که بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ با افزایش رقابت و تفاوت‌های کمتری مواجه است و اخیراً شایعه شده بود که شیائومی قصد دارد رویکردی مشابه با سری Black Shark خود در پیش بگیرد.

توقف تولید برند Legion لنوو در گوشی های هوشمند

تعدادی از کارمندان لنوو با گواهینامه های Maimai و Momo ادعا کردند که از این شرکت اخراج شده اند. برخی از این کارمندان به مناطق تجاری دیگر مانند بخش تبلت لنوو نقل مکان کرده اند. انتظار می رود بین 50 تا 100 کارمند اخراج شوند و کسانی که قراردادهای جدایی امضا کرده اند ظرف سه روز غرامت دریافت خواهند کرد.

گوشی هوشمند Legion Y70 لنوو که در آگوست سال گذشته عرضه شد، یک محصول محبوب در بازار گوشی های گیمینگ بود که دارای پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، رم و فضای ذخیره سازی LPDDR5 + UFS3.1 و نمایشگری با نرخ تازه سازی فوق العاده بالا بود. 144 هرتز با این حال، از آنجایی که گوشی های هوشمند رده بالا در بازار به طور فزاینده ای با گوشی های بازی رقابت می کنند، ارزش منحصر به فرد گوشی های هوشمند بازی مانند سری Legion کاهش یافته است.

توقف تولید برند Legion لنوو در گوشی های هوشمند

توقف تولید برند Legion لنوو در گوشی های هوشمند

بازار گوشی‌های هوشمند بازی اخیراً با چالش‌هایی مواجه شده است، زیرا شرکت‌های دیگری مانند بلک شارک با مشکلات تجاری از جمله زنجیره سرمایه شکسته و اخراج در مقیاس بزرگ مواجه شده‌اند. در حالی که تصمیم لنوو برای تعطیل کردن تجارت گوشی‌های هوشمند بازی Legion هنوز به طور رسمی تایید نشده است. گمانه زنی ها این به مسائلی اشاره دارد که برندهای گوشی های بازی در یک بازار رقابتی فزاینده با آن مواجه هستند.

نظر شما در مورد توقف لنوو از برند Legion در گوشی های هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا