اخبار فناوری

قیمت پیکسل 7a فاش شد: بیشتر از Pixel 6a

قرار است کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل از ۱۰ می سال جاری میلادی (بیستم اردیبهشت) آغاز شود. انتظار می‌رود که این غول فناوری در رویداد آینده خود از تلفن هوشمند Pixel 7a و گوشی تاشو Pixel Fold رونمایی کند. اوایل امروز، تاریخ معرفی و عرضه این دو دستگاه فاش شد. اکنون اما قیمت پیکسل 7a به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزییات این گزارش بپردازیم.

گوگل پیکسل 7a با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد

می‌دانیم که پیکسل 7a به عنوان جانشین پیکسل 6a عرضه خواهد شد. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند میان رده آینده گوگل قیمتی معادل ۴۹۹ دلار خواهد داشت. Pixel 6a با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه شده بود. یعنی گوشی میان رده گوگل، حدود ۵۰ دلار گران تر از نسل قبلی خود خواهد بود. این افزایش قیمت منطقی به نظر می‌رسد. زیرا Pixel 7a ارتقاء های قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته است.

Pixel 7a

وب‌سایت Gizmochina در آخرین گزارش خود ادعا می‌کند که حتی پس از معرفی Pixel 7a، عرضه پیکسل 6a در بازار متوقف نشده و در عوض این گوشی شامل تخفیف خواهد شد. برخلاف Pixel 6a که دو ماه پس از معرفی در دسترس کاربران قرار گرفت؛ پیکسل ۷ ای، بلافاصله پس از رونمایی عرضه خواهد شد.

گوشی میان رده آینده گوگل چه مشخصاتی خواهد داشت؟

شایعات، تمام اطلاعات پیکسل 7a را در اختیار ما قرار داده اند. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی FHD+ OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی باشد. این تلفن هوشمند طراحی مشابهی با سایر اعضای پیکسل ۷ داشته و دوربین سلفی آن درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی این گوشی هوشمند، رزولوشن ۱۰.۸ مگاپیکسلی دارد.

تاریخ رونمایی پیکسل 7a و پیکسل فولد فاش شد: بیستم اردیبهشت ماه

 

دو لنز دوربین در قاب پشتی Pixel 7a دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور سونی Sony IMX787 مجهز شده و دوربین اولترا واید از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. تراشه Tensor G2 به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تامین می‌کند. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده گوگل از شارژ بی سیم ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به قیمت و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره پیکسل 7a گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/19/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-7a-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-pixel-6a/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا