اخبار فناوری

قیمت جهانی شیائومی Redmi Band 2 لو رفت

شیائومی ماه گذشته Redmi Band 2 را در کنار Redmi Watch 3 در چین عرضه کرد. که گجت پوشیدنی سبک و مقرون به صرفه است و به زودی با عرضه در اروپا راهی بازارهای جهانی خواهد شد. در همین راستا قیمت جهانی گوشی شیائومی ردمی بند 2 به بیرون درز کرده است.

قیمت جهانی Redmi Band 2

همانطور که در این گزارش غیررسمی آمده است، Redmi Band 2 در بازار جهانی با قیمت 34.99 یورو (یا معادل 38 دلار آمریکا) وارد اروپا خواهد شد. مشخص نیست که آیا این قیمت خرده فروشی معمولی آن خواهد بود یا فقط یک قیمت ویژه برای فروش اولیه آن.

برای مقایسه بد نیست یادآوری کنیم که Redmi Band 2 با قیمتی معادل 23 یورو یا 25 دلار آمریکا در چین عرضه شد. در هر صورت، Redmi Band 2 یکی از مقرون به صرفه ترین دستبندهای هوشمند است.

Redmi Band 2

Redmi Band 2

دستبند هوشمند Redmi Band 2 دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی TFT با ضخامت 9.99 میلی متر و وزن 14.9 گرم است. از ویژگی های خاص آن می توان به نظارت بر وضعیت خواب، نظارت بر سطح اکسیژن خون یا Sp02 و نظارت بر ضربان قلب اشاره کرد. همچنین بیش از 100 ظاهر گرافیکی برای ساعت، بیش از 30 حالت ورزشی، مقاومت در برابر آب تا 50 متر (فشار 5 اتمسفر) و عمر باتری تا 14 روز وجود دارد. در حال حاضر مشخص نیست که Redmi Watch 3 در اروپا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما در مورد قیمت Redmi Band 2 برای بازار جهانی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا