اخبار فناوری

قسمت داخلی iPhone 13 Pro اپل را بشناسید: از کوچکترین سیستم Face ID گرفته تا Apple A15

به هر حال ، این چند روز ما باید آزمایشات مختلفی را در مورد خانواده آیفون 13 پشت سر بگذاریم. تلفن هایی که میلیون ها دستگاه را به فروش می رسانند و نقش بسیار تعیین کننده ای دارند. بیایید نگاهی به داخل iPhone 13 Pro اپل بیندازیم. مجموعه ای از سیستم های Face ID کوچکتر تراشه اپل A15 که می تواند جذاب باشد.

داخل Apple iPhone 13 Pro

وب سایت IFixit معمولاً دستگاه های مختلف را تجزیه می کند. این وب سایت به سراغ آیفون 13 پرو می رود و نگاهی به این محصول جذاب 2021 اپل می اندازد. این کالبد شکافی باتری عظیم و تغییرات کوچک داخلی در نحوه چیدمان اجزای بریدگی آیفون 2021 را نشان می دهد.

اگر می خواهید تراشه Apple A15 را از نزدیک ببینید ، این تصویر برای شما مناسب است:

تراشه Apple A15 در واقعیت

تراشه Apple A15 در واقعیت

پس از آزمایش جایگزینی باتری آیفون 13 پرو وب سایت iFixit کار خود را با موفقیت انجام داد ، اما یک مشکل قابل توجه پیدا کرد. نکاتی در مورد iFixit:

باتری L شکل آیفون 13 پرو مکس شبیه باتری آیفون 12 پرو مکس است. این باتری L شکل 11.97 Wh در مقایسه با باتری 10.78 Wh iPhone 12 Pro (و مدل استاندارد) ظرفیت دارد.

وب سایت iFixit ادعا می کند که اپل با انتقال بلندگوی گوشی از پشت صفحه به داخل شاسی (مانند گوشی های جدید سامسونگ) توانسته تا حدی صفحه نمایش را کاهش دهد. به گفته iFixit ، این تغییر باعث می شود که جایگزینی تلفن بلندگو بر روی گوشی مشکل باشد.

مقایسه سیستم Face ID در شکاف iPhone 12 Pro با iPhone 13 Pro (در پایین iPhone 13 Pro و در بالای iPhone 12 Pro)

مقایسه سیستم Face ID در شکاف iPhone 12 Pro با iPhone 13 Pro (پایین iPhone 13 Pro و بالای iPhone 12 Pro)

آیفون 13 پرو ، مانند آیفون 13 و برخی از آیفون های قبلی ، با چسب مهر و موم شده است و iFixit می گوید صفحه نمایش نسبتاً راحتی خاموش شد.

آیا از دیدن قطعات داخل آیفون 13 پرو لذت بردید؟ من هم همینطور!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا