اخبار فناوری

قبل از معرفی رسمی ، نگاهی به Google Pixel 6 Pro و تراشه Tensor بیندازید!

داستان رونمایی از پیکسل های گوگل نیز عجیب است! دستگاه هنوز روشن نشده است علائم تبلیغاتی می رود و طرح آن به طور کامل نمایش داده می شود. همچنین به طور رسمی در تراشه اختصاصی Google Tensor همچنین به یک گفتگوی کلی تبدیل شد. با این حال ، اگر منتظر این گوشی بوده اید ، می توانید Google Pixel 6 Pro و تراشه Tensor را امروز قبل از معرفی رسمی بررسی کنید!

Google Pixel 6 Pro

بیایید با یک فیلم کوتاه چند ثانیه ای شروع کنیم. در این ویدئو ، Pixel 6 Pro را در صفحه راه اندازی آن مشاهده می کنید و ما ظاهر جدیدی را در اینجا مشاهده می کنیم. بنابراین طرح جدید مواد شما اندروید 12 را احساس کنید!

طراحی جلد پشتی گوگل پیکسل 6 پرو با رنگ خاکستری خاص

طراحی جلد پشتی گوگل پیکسل 6 پرو با رنگ خاکستری خاص – لوگوی گوگل در پشت جلد قرار ندارد زیرا یک دستگاه پیش تولید است.

علاوه بر این ، طراحی عقب دستگاه با یک دوربین بسیار برجسته و رنگ خاص آن قابل مشاهده است. من شخصاً این رنگ را برای اولین بار با Galaxy S20 Ultra تجربه کردم. وجود دوربین پریسکوپ در محفظه دوربین عقب به وضوح قابل مشاهده است. همچنین توجه داشته باشید که لوگوی گوگل در پشت قاب این دستگاه وجود ندارد. خوب ، این طبیعی است زیرا این دستگاه از پیش تولید شده است و معمولاً این دستگاهها علامت اصلی روی بدنه را ندارند.

علاوه بر این ، دوربین سلفی واقع در سوراخ صفحه نمایش از نمای جلو مشخص شده است.

در زیر می توانید کلیات کلی از منبع این خبر را مشاهده کنید ، که البته به استثنای ویدیوی بالا ، موضوع خاصی ندارد:

یکی دیگر از اطلاعات ارزشمند موجود در اینجا ، تصویر CPU-Z مشخصات تراشه Google Tensor است.

مشخصات تراشه Google Tensor در نرم افزار CPU-Z

مشخصات تراشه Google Tensor در نرم افزار CPU-Z

همانطور که می بینید ، دو هسته Cortex-X1 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز وجود دارد و این طراحی قاب چشمگیر است. در کنار آن دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.25 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز قرار دارند. تراشه گرافیکی Mali-G78 است.

با این حال ، انتخاب طرح هسته در این تراشه کمی عجیب است ، به عنوان مثال ، امروزه وجود هسته های Cortex-A55 چندان رایج نیست ، یا دو هسته Cortex-X1 می تواند جالب باشد.

نظر شما در مورد Google Pixel 6 Pro احتمالی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا