اخبار فناوری

قانون ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدرسه با مخالفت والدین روبرو شد

موضوع استفاده از تلفن همراه در مدارس آمریکا همیشه موضوعی بحث برانگیز بوده است. بسیاری بر این باورند که ممنوعیت استفاده دانش آموزان را به تمرکز و پیشرفت بیشتر تشویق می کند. اما به نظر می رسد قانون منع استفاده از تلفن همراه در مدارس با مخالفت والدین مواجه شده است. با مایفون مگ با

قانون ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدرسه توسط مدارس و والدین به چالش کشیده شده است

والدین دانش‌آموزان آمریکایی و مدارسی که فرزندانشان در آن تحصیل می‌کنند در یک موضوع مهم با هم اختلاف دارند. سوال این است که آیا دانش آموزان باید اجازه داشته باشند تلفن همراه خود را به مدرسه بیاورند؟ به گزارش آسوشیتدپرس، مدیران مدارس می‌گویند این تلفن‌ها یادگیری را برای کودکان سخت‌تر می‌کنند، زیرا باعث حواس‌پرتی بسیاری می‌شوند.

قانون منع استفاده از تلفن همراه در مدارس

مدارس همچنین خاطرنشان می‌کنند که برخی از دانش‌آموزان دارای مشکلات روانی و رفتاری هستند که به گفته آنها با استفاده از تلفن همراه در مدرسه تشدید می‌شود. اما والدین دانش آموزان نیز دیدگاه متفاوتی دارند. آنها معتقدند که با ادامه تهدید تیراندازی در مدارس آمریکا، حمل و استفاده از تلفن در مدرسه یک اقدام احتیاطی ضروری است. این موضوع امروزه به اختلاف بین برخی مدارس و اولیا در خصوص ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس تبدیل شده است.

یکی دیگر از دلایلی که مدارس تمایلی به حمل تلفن در کلاس‌ها ندارند این است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد آنچه را که در طول یک روز مدرسه برایشان اتفاق می‌افتد ضبط کنند. والدین می ترسند که این امر مدارس را کمتر پاسخگو می کند، زیرا فرزندان آنها می توانند از تلفن خود برای ثبت هرگونه رفتار مشکوک معلمان و کارکنان استفاده کنند.

شانون موزر، که دو دانش‌آموز کلاس هشتم و نهم در مدرسه روچستر، نیویورک دارد، می‌گوید از زمانی که مدارس شروع به ممنوعیت استفاده دانش‌آموزان از تلفن همراه در طول روز کردند، والدین هر دو طرف ناامید شده‌اند. . او می‌گوید: «همه اینها بسیار سیاسی شده و بسیار تفرقه‌انگیز شده است، و من فکر می‌کنم والدین فقط یک ترس کلی از اتفاقاتی که در طول روز برای فرزندانشان می‌افتد دارند.

قانون منع استفاده از تلفن همراه در مدارس

با توجه PhoneArena، اما به نظر می رسد همه والدین احساسی مشابه خانم موزر ندارند. برخی از پدران و مادران فکر می کنند فرزندانشان زمان زیادی را صرف تلفن همراه خود می کنند و از ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس فرزندان خود حمایت می کنند. لیز کرن کولب، دانشیار بالینی فناوری آموزشی در دانشگاه میشیگان می‌گوید هنوز والدینی هستند که خواهان آن خط مستقیم ارتباط هستند و می‌ترسند فرزندشان نتواند.

او طرف دیگر این موضوع را هم مطرح کرد و گفت که فکر می‌کنم با آن دسته از والدینی که نسبت به فرزندشان حساس هستند، همدلی و تفاهم بیشتری وجود دارد تا او بتواند تلفن همراهش را کنار بگذارد و واقعاً روی یادگیری در کلاس تمرکز کند. . مرکز ملی آمار آموزش اشاره می کند که بیش از یک دهه پیش، 90 درصد مدارس استفاده از تلفن همراه را ممنوع کردند و این تعداد برای سال تحصیلی 2016-2015 به 65 درصد کاهش یافت. تا سال تحصیلی 2019-2020، 76 درصد مدارس استفاده از تلفن همراه را ممنوع کرده اند. کالیفرنیا و تنسی قوانینی را تصویب کرده اند که به مدارس اجازه می دهد تلفن های همراه را برای دانش آموزان ممنوع کنند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا