اخبار فناوری

قالیشویی پاک مهر; اولین و تنها قالیشویی آنلاین در تهران

همه ما به دنبال راه هایی برای ساده سازی فرآیندها هستیم و این دقیقاً جایی است که فناوری می درخشد. قالیشویی پاک مهر تنها قالیشویی در تهران است که با سهولت در شستشو بهترین کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهد. در این مقاله با این قالیشویی آنلاین بیشتر آشنا می شویم.

قالیشویی پاک مهر; بهترین قالیشویی در تهران

قالیشویی پاک مهر یکی از مجهزترین و مدرن ترین قالیشویی های تهران می باشد که جدا از حفظ سلامت کالا فرش شما را کاملا تمیز و عاری از هرگونه میکروب و آلودگی تحویل می دهد. در ادامه شما را با برخی از ویژگی های این مرکز آشنا می کنیم.

استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات شستشو و خشک کن فرش

علاوه بر نیروی کار ماهر، شستشوی تجهیزات تاثیر بسزایی در عملکرد شغلی خواهد داشت. در مرکز پاک مهر کلیه تجهیزات بخش های مختلف از قبیل شستشو، خشک کن و بسته بندی مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات موجود می باشد. در نتیجه هیچ آسیبی به فرش شما وارد نمی شود و از طرفی هرگونه آلودگی عمیق نیز برطرف می شود.

تحویل سریع و فوری

در اکثر مواقع شاهد بی ادبی در تحویل فرش به خصوص در ایام نوروز هستیم اما در قالیشویی پاک مهر زمان بارگیری و تحویل مشخص است و قطعا فرش در همان روز به دست شما می رسد. حتی می توانید سفارش خود را از چند روز قبل ثبت کنید تا نیروهای پاک مهر برای تحویل گرفتن تشک در روز مقرر در خدمت شما باشند تا از هرگونه بی توجهی جلوگیری شود و برنامه های شما به هم بریزد.

رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های مردم این است که آیا فرشی که به ما می‌رسد مورد تایید سلامت است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در نظافت فرش های پاک مهر از موادی برای ضدعفونی فرش استفاده می شود که علاوه بر ویروس کرونا سایر میکروب ها و ویروس های احتمالی را نیز از بین می برد. از طرفی با کمک تجهیزات پیشرفته، تمامی حصیرها به صورت استریل بسته بندی می شوند و خیال شما از بابت بهداشت محصولات کاملا راحت خواهد شد.

از بهترین مواد برای شستشو استفاده کنید

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در کیفیت شستشو، استفاده از شوینده های مرغوب است. در قالیشویی پاک مهر تمامی مواد شوینده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین نه تنها فرش شما به مرور زمان فرسوده نمی شود، بلکه بافت فرش بسیار نرم و صاف می شود.

بسته بندی ایمن و استریل شده

پس از اتمام فرآیند شستشوی فرش، بسته بندی آنها بسیار مهم است. زیرا در حین حمل و نقل علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدن فرش، مانع ورود کثیفی و آلودگی نیز می شود. ضمناً زمانی که حصیر به شما تحویل داده می شود، با بسته بندی مناسب جمع آوری شده و به صورت استریل به شما تحویل داده می شود.

امکان سفارش آنلاین قالیشویی در تهران وجود دارد

ویژگی این قالیشویی این است که این مرکز با مدرنیته تکامل یافته و امکان ثبت سفارش آنلاین را برای راحتی کاربران فراهم کرده است. قالیشویی پاک مهر تنها مرکزی است که می توانید بدون تماس و با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید.

اکنون که با ویژگی های این قالیشویی مطمئن آشنا شدیم، بهتر است با مراحل سفارش در سایت قالیشویی پاک مهر آشنا شوید.

نحوه ثبت سفارش آنلاین قالیشویی در تهران

همانطور که در بالا اشاره کردیم هدف از انجام این کار تسهیل و تسریع در امر ثبت سفارش شستشوی فرش، موکت، موکت و موکت می باشد. برای ثبت سفارش کافی است به سایت قالیشویی پاک مهر به آدرس pak-mehr.ir مراجعه کرده و فرم سفارش را تکمیل نمایید. فیلدهای این فرم عبارتند از:

  • • نام و نام خانوادگی
  • • شماره تلفن
  • • تاریخ جمع آوری
  • • فاصله جمع آوری
  • • نشانی

در این فرم می توانید تاریخ و ساعت جمع آوری فرش را مشخص کنید تا تکنسین های پاک مهر دقیقا در ساعت مشخص شده به آدرس شما مراجعه کنند. بهتر است تعداد تشک ها و اطلاعات تکمیلی را در این فرم پر کنید.

قالیشویی آنلاین پاک مهر چه حوزه هایی را پوشش می دهد؟

به طور کلی این سرویس قالیشویی تمام مناطق 22 گانه تهران را پوشش می دهد و در هر کجای تهران که باشید می توانید از این خدمات استفاده کنید. فرقی نمی کند در شمال تهران به خدمات قالیشویی نیاز داشته باشید یا شرق و غرب و جنوب تهران.

زمان تحویل فرش چقدر است؟

به طور کلی کلیه خدمات قالیشویی پاک مهر حداکثر تا 48 ساعت ارائه می شود. یعنی پس از تحویل گرفتن فرش ها از محل انتخابی شما، تا 2 روز آینده فرش به دست شما می رسد. حتی در روزهای قبل از عید نوروز که حجم کار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، قالیشویی پاک مهر بر اساس تعهد خود به مشتری، فرش را در مدت زمان مشخص شده به دست شما می رساند.

مزیت قالیشویی آنلاین در تهران چیست؟

به عنوان نکته اصلی باید بگوییم که سهولت ثبت سفارش آنلاین بسیار راحت تر خواهد بود. در هر ساعت از شبانه روز می توانید وارد وب سایت شوید و اطلاعات سفارش خود را ثبت کنید. از طرفی این فرآیند با سرعت بیشتری انجام می شود و ظرف 2 روز فرش شما شسته و تحویل داده می شود.

از طرفی می توانید به جای ثبت آدرس تلفنی، آدرس خود را دقیقاً روی نقشه مشخص کنید تا متخصصان پاک مهر به راحتی و بدون مشکل به محل مورد نظر مراجعه کنند.

از دیگر مزایای قالیشویی آنلاین می توان به مشاوره 24 ساعته در هر روز هفته اشاره کرد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با مشاورین تماس گرفته و مشکل خود را در لحظه حل نمایید.

در قالیشویی پاک مهر چه انواع فرش هایی شسته می شود؟

علاوه بر این که این سرویس قالیشویی آنلاین تهران خدمات متنوعی مانند معمولی، پیشرفته، شامپو و … را ارائه می دهد، می توانید با خیال راحت کل دستگاه، دستبافت، ابریشم، قالی، فرش و یا حتی فرش خود را در این پاک و براق بگذارید. مثل روز اول

خلاصه بهترین قالیشویی آنلاین در تهران

در این مقاله به ویژگی های قالیشویی پاک مهر که تنها قالیشویی آنلاین در تهران می باشد پرداخته ایم. شما می توانید در عرض چند دقیقه سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در زمان دلخواه خود منتظر تکنسین های پاک مهر باشید. فرش شما با استفاده از بهترین مواد شوینده به دقت شسته و توسط دستگاه های مخصوص خشک می شود. پس از پایان این فرآیند، تشک ها تراز شده و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات بسته بندی و ارسال می شوند.

در هر کجای تهران که هستید می توانید فرش های خود را برای فردا به قالیشویی پاک مهر بسپارید تا در عرض دو روز بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین هزینه دریافت کنید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا