اخبار فناوری

فیدلیتی جدید پرایم موتور بهمن آماده تحویل به مشتریان است: مدل جدید فیدلیتی چه تغییراتی را به همراه دارد؟

بهمن موتوری وی بازار کشورمان را با چند خودرو چینی هدف قرار داد که با استقبال خوب متقاضیان مواجه شد. با وجود محبوبیت اولیه، بلافاصله پس از تست و بررسی این خودروها توسط مالکان، مشکلاتی به آنها گزارش شد که منجر به انتشار نسخه Prestige برای خودروی دیگنیتی و اکنون نسخه جدید پرایم برای Fidelity شد. بهمن می گوید پاداش جدید وفاداری بهمن موتور آماده تحویل به مشتریان می باشد. اما مدل جدید Fidelity چه تغییراتی دارد؟

تغییرات در Fidelity New Prime

یکی از مشکلات اصلی Fidelity Prime در بخش گیربکس بود. انتخاب گیربکس دوکلاچه امکان تعویض سریع دنده ها را فراهم می کند اما دوکلاچه خشک در بازار ما عموما داغ است و به مشکلی نامناسب برای دارندگان این خودرو تبدیل شده است. همچنین حرکت رو به بالا این خودرو چندان جذاب نبود.

Fidelity New Prime (تصویر تزئینی است)

Fidelity New Prime (تصویر تزئینی است)

با تصمیم بهمن موتور برای رفع مشکل Fidelity Prime، مدل جدید آن با نام Fidelity New Prime وارد بازار می شود. بزرگ ترین تغییر در این نسخه را می توان در قسمت گیربکس مشاهده کرد. آنها گیربکس دوکلاچه را نگه داشتند، اما این بار گیربکس دوکلاچه مرطوب را انتخاب کردند. این کار اکثر مشکلاتی را که مالکان در Fidelity Prime اصلی داشتند حل می کند.

بهمن موتور علاوه بر تعویض گیربکس تصمیم به تعویض کنسول وسط گرفت تا آن را بیشتر از نسخه عادل فیلدیتی پرایم متمایز کند. اکنون اهرم تعویض دنده مکانیکی با یک اهرم تعویض دنده الکترونیکی یا به اصطلاح خلبان جایگزین شده است. چیدمان کلیدهای این قسمت نیز تغییر خواهد کرد.

مدل جدید Fidelity (Fidelity New Prime) چه زمانی عرضه می شود؟

اگرچه تاریخ دقیقی اعلام نشده است، بهمن موتور از آخرین سری فروش Fidelity، این خودرو با نسخه حق بیمه جدید به مشتریان تحویل خواهد داد که بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات آن با گیربکس دوکلاچه حل خواهد شد. بحث افزایش قیمت هنوز مطرح نشده است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید با این تغییرات، Fidelity می تواند محبوبیت خود را در بازار خودروی ما باز یابد؟

طرح فروش فوری بهمن احترام، وفاداری و کرامت – 1 آذر 1401

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا