اخبار فناوری

فوری! زلزله 9.8 ریشتری در بازار وام توسط وام قسطا بدون ضامن

برای دریافت این وام بر روی کلمه وام فوری کلیک کنید و یا به سایت www.ghesta.ir مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با شماره 02147386000 تماس بگیرید. وام فوری قستا در قالب یک کارت اعتباری به نام قستا کارت به شما پیشنهاد می شود. این کارت عضو شتاب است و در همه جا معتبر است.

  • • وام اقساط آنی در کمتر از یک هفته آماده می شود
  • • وام اقساطی آنی نیاز به ضامن ندارد (با سفته یا چک می توانید وام بگیرید)
  • • تمامی مراحل دریافت وام اقساطی آنی به صورت آنلاین می باشد

و این یعنی زلزله در بازار وام در ایران. در ادامه با مراحل دریافت وام اقساطی آنی آشنا خواهید شد.

با وام اقساطی محدود به چند فروشگاه خاص نیستید و می توانید از هر فروشگاهی در سراسر ایران خرید اقساطی داشته باشید و هر کالایی را که دوست دارید خریداری کنید. مثلا خرید اقساطی لپ تاپ، خرید اقساطی لوازم خانگی و ….

از آنجایی که این کارت عضو شتاب است، در همه جا معتبر است. در تمامی مغازه ها، مراکز درمانی و هر جا که دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد، می توانید با قسطا کارت خرید کنید و از وام قسطا بهره مند شوید.

مراحل اخذ وام بدون ضامن از بانک آینده

برای بهره مندی از وام بدون ضامن باید مراحل زیر را طی کنید:

  • • به سایت ghesta.ir بروید و ثبت نام کنید و در سایت ghesta حساب کاربری ایجاد کنید
  • • ثبت سفارش جدید و بارگذاری مدارک
  • • پس از یک الی سه روز کاری از نتیجه تایید صلاحیت توسط کارشناسان قستا مطلع خواهید شد
  • • با توجه به امتیاز اعتباری شما مشخص می شود که می توانید با سفته یا با چک وام بگیرید.
  • • سپس چک یا سفته را با اعلام کارشناسان اقساط ارسال می کنید و کارت اقساط همزمان برای شما پست می شود.

پس از دریافت کارت پرداخت، در هر شهر و هر فروشگاهی می توانید هر محصولی را به صورت اقساطی خریداری کنید. پس از دریافت کارت قستا می توانید به هر فروشگاهی که می خواهید مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اصولاً شما نقد خرید می کنید و بعداً به صورت اقساطی بازپرداخت می کنید.

با این روش شما در انتخاب محصولات و فروشگاه آزاد هستید. بدین ترتیب می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف، قیمت و کیفیت محصولات را با هم مقایسه کنید و خرید اقساطی سودآوری داشته باشید.

نحوه بازپرداخت اقساط

پس از خرید اقساط را به مدت 12 ماه به صورت اقساطی بازپرداخت می کنید. برای بازپرداخت واریزی نیازی به سفر حضوری نیست و تمامی مراحل در سایت قستا انجام می شود.

سود اقساطی

سود پرداخت ها را با شفافیت و سادگی می توانید در سایت قسطا مشاهده کنید.

خرید اینترنتی پرداخت ماهانه با وام بدون ضامن پرداخت ماهانه

کارت قستا درست مثل کارت های دیگر شماست. مانند کارت های دیگر، می توانید از هر فروشگاهی خرید کنید، با کارت قستا می توانید از هر فروشگاهی خرید کنید.

زمانی که برای بقیه کارت های خود رمز دوم تعیین می کنید و آنلاین خرید می کنید، می توانید رمز دوم قستا کارت را نیز فعال کرده و در تمامی فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید اقساطی کنید.

وام اقساطی آنی چند روزه تهیه می شود؟

توجه داشته باشید که تمامی مراحل دریافت این وام بدون ضامن به صورت اینترنتی انجام می شود و در هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری نیست و در صورت انجام به موقع و طبق دستورالعمل اقساط می توانید این وام را دریافت کنید. بدون ضامن در کمتر از یک هفته .

خرید اقساطی لوازم خانگی

برای خرید اقساطی لوازم خانگی باید چند فروشگاه را بشناسید. اما آیا خرید اقساطی لوازم خانگی در این فروشگاه بدون چک ضامن یا کارمندی امکان پذیر است؟ آیا کیفیت این فروشگاه خوب است؟ آیا قیمت تمام محصولات این فروشگاه منصفانه است؟ آیا محصول مورد علاقه شما در این فروشگاه موجود است؟ اینها چالش هایی است که هنگام خرید اقساطی با آن روبرو هستید.

اما با قیستاکارت می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف و حتی فروشگاه های اینترنتی، کیفیت و قیمت اجناس را با هم مقایسه کنید و بدون نیاز به ضامن، بهترین فروشگاه را برای خرید اقساطی سودآور انتخاب کنید.

خرید اقساطی لپ تاپ

خرید اقساطی لپ تاپ با قستاکارت نیز امکان پذیر است. همانطور که گفته شد، وام قسطا به صورت کارت عضویت شتاب به نام قستا کارت ارائه می شود و شما می توانید با استفاده از این کارت هر کالایی را از هر فروشگاهی خریداری کنید و بعداً اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید. لپ تاپ یکی از این کالاهاست.

امروزه با افزایش قیمت کالاهای دیجیتال، گرفتن وام برای خرید لپ تاپ گزینه جذابی به نظر می رسد.

با تشکر از توجه شما برای ثبت این وام کلمه وام قسطا را در مرورگر خود جستجو کنید، در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل ثبت وام قسطا می توانید از طریق شماره تلفن 02147386000 سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا