اخبار فناوری

فروش گوشی های تاشو در سال 2023 به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت

گوشی های تاشو را باید آخرین نسل از نوآوری های تکنولوژیکی در گوشی های هوشمند رایج در نظر گرفت. این محصولات از زمان عرضه خود روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کردند و اکنون با توجه به اخبار رسیده به نظر می رسد فروش گوشی های تاشو در سال 2023 افزایش قابل توجهی داشته باشد. مایفون مگ با

فروش گوشی های تاشو در سال 2023 بسیار افزایش می یابد

بر اساس پیش بینی اخیر مشاوران زنجیره تامین دیجیتال (یا به اختصار DSCC)، فروش گوشی های هوشمند تاشو به طور سرسام آوری افزایش می یابد. پس از چند سال تثبیت تولید و تعادل این محصولات، به نظر می رسد سال 2023 سالی باشد که گوشی های تاشو فراتر از تصور محبوبیت پیدا کنند. آخرین گزارش ها نشان می دهد که عرضه گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2022 مطابق با انتظارات این شرکت است. در چند ماه گذشته در مجموع 5.2 میلیون دستگاه تاشو فروخته شده است.

برای سال 2023 همه چیز حتی بهتر خواهد بود، اما شاید برای سامسونگ خیلی بهتر نباشد. زیار، این شرکت در سال 2023 برتری خود را از دست خواهد داد و سایر برندها حضور خود را تثبیت خواهند کرد.بر اساس این گزارش، اگرچه سامسونگ کاهش فروش محصولات تاشو را تجربه کرده است، اما در سه ماهه چهارم سال 2022 وضعیت خود را معکوس خواهد کرد. انتظار می رود فروش گوشی های هوشمند تاشو این شرکت نسبت به فصل گذشته 50 درصد کاهش یابد. تجارت محصولات تاشو این شرکت در سه ماهه اول و دوم سال 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

فروش گوشی های تاشو در سال 2023

البته، همیشه قبل از عرضه یک گوشی جدید، عملکرد بدی وجود دارد. به هر حال، این کاهش مربوط به سامسونگ است و این گزارش نشان می دهد که بازار در سال 2023 شاهد افزایش قابل توجهی خواهد بود. اگرچه حجم فروش سامسونگ در سال 2023 همچنان کاهش خواهد یافت، اما به این معنا نیست که گوشی های تاشو محبوبیت خود را از دست خواهند داد. واقعیت این است که برندهای بیشتری در حال پیوستن به این مبارزه هستند. در نتیجه طرفداران و علاقه مندان گزینه های بیشتری نسبت به سامسونگ در این بخش خواهند داشت.

همچنین گفته می شود سامسونگ شاهد کاهش فروش گوشی های تاشو خود در ایالات متحده است. با این حال، این به دلیل رقابت در این بخش نیست. این کاهش پس از عرضه آیفون های جدید امری طبیعی است و محصولات تاشو این شرکت در حال از دست دادن جایگاه خود نسبت به سری جدید آیفون 14 هستند. 29 درصد از فروش بازار آمریکا در سال 2022 به گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ اختصاص خواهد داشت. اکنون در سه ماهه آخر سال 2022، فقط 7 درصد است.

از سوی دیگر، گوگل و سایر برندها بازار محصولات تاشو را به نفع خود در اختیار خواهند گرفت. بازار گوشی های تاشو در سه ماهه چهارم سال 2022 سطحی از رکود را تجربه خواهد کرد، اما وضعیت نسبتا بهبود خواهد یافت. DSCC گفت شرکت های جدیدی مانند گوگل در سال آینده بازار را رهبری خواهند کرد. همچنین برندهای دیگر این بخش مانند Oppo (با سری جدید N2 را پیدا کنیدشیائومی، ویوو و موتورولا نیز حضور خود را در بازار تثبیت خواهند کرد.

فروش گوشی های تاشو در سال 2023

Oppo Find N2

مطابق با GizChina، هنوز شاهد عرضه قوی این محصولات در بازارهای بین المللی نبوده ایم، اما شاید سال 2023 سالی باشد که برندهای بیشتری به رقابت جهانی این محصولات بپیوندند. بر اساس گزارش DSCC، عرضه گوشی های هوشمند تاشو در سال 2023 با افزایش 33 درصدی به 17 میلیون دستگاه خواهد رسید. در مورد گوشی تاشو پیکسل گوگل، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه آن وجود ندارد.

اما به نظر می رسد سال 2023 بالاخره سالی خواهد بود که این شرکت آن را معرفی می کند. در مورد اپل، انتظار می‌رود که این شرکت با یک آی‌پد تاشو عرضه شود، اما این محصول احتمالاً در سال 2024 عرضه خواهد شد و همچنین ارزان نخواهد بود. نظر شما کاربران مایفون مگ چیست که فروش گوشی های تاشو در سال 2023 به میزان قابل توجهی افزایش می یابد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا