اخبار فناوری

فایل آپدیت MIUI 14 ردمی 9 شیائومی + لینک دانلود لو رفت

MIUI 14 جدیدترین رابط کاربری شیائومی است که مجموعه ای از ویژگی ها و پیشرفت های جدید را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به لطف طراحی جدید، استفاده از MIUI اکنون آسانتر شده است. این نسخه از رابط کاربری شیائومی بازنگری شده است و ادعا می‌شود که نسبت به نسخه قبلی نرم‌تر عمل می‌کند. اکنون به روز رسانی کنید MIUI 14 ردمی 9 رونمایی شد! با مایفون مگ برای دیدن با ما همراه باشید Redmi 9 بعد از نصب این آپدیت جدید چه ویژگی ها و تغییراتی خواهد داشت؟

در آپدیت MIUI 14 Redmi 9 اندروید 13 وجود ندارد

حجم MIUI 14 نسبت به نسخه قبلی حدود 23 درصد کاهش یافته است. این تضمین می کند که به روز رسانی های جدید مقدار زیادی از اینترنت شما را مصرف نمی کند. منبع این گزارش معتقد است که با توجه به تمام پیشرفت ها، MIUI 14 یک رابط کاربری عالی به نظر می رسد. چند روز برای شما وجود دارد، در مورد آپدیت MIUI 14 برای Redmi Note 9 یکی نوشت که الان اتفاق مهمی افتاده است. دیروز آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای شیائومی ردمی 9 توسط یکی از کاربران فاش شد.

اسکرین شات از MIUI 14 Redmi 9

سایت اینترنتی شیائومی فایل منتشر شده را بررسی و نصب کرد و تجربه خود را به اشتراک گذاشت. اکنون نسخه آزمایشی به‌روزرسانی Redmi 9 MIUI 14 به بیرون درز کرده است. این نسخه با نام شماره ساخت V14.0.0.1.SJCCNXM شناخته می شود. منبع گفت: در رابطه با تجربه اولیه آزمایش این نسخه از رابط کاربری شیائومی بر روی Redmi 9:طبق برداشت اولیه ما، رابط کاربری جدید MIUI 14 در مقایسه با MIUI 13 روان‌تر روی Redmi 9 کار می‌کند.

اگرچه این اولین نسخه آزمایشی است. اما MIUI 14 در Redmi 9 در حال حاضر کامل شده است! با این حال، باید به چند نکته مهم توجه کرد. این نسخه رسمی فاش شده MIUI 14 است. حتی اگر بعد از نصب مشکل جدی نداشته باشد، شیائومی مسئولیتی در قبال هیچ مشکلی نخواهد داشت. بنابراین به یاد داشته باشید که آن را با مسئولیت خود نصب کنید. در ادامه به بررسی مختصر این نسخه از رابط کاربری شیائومی در Redmi 9 می پردازیم.

اسکرین شات از MIUI 14 Redmi 9

رابط کاربری MIUI 14 در Redmi 9 عملکرد سریع و بهترین را ارائه می دهد

این نسخه از رابط کاربری شیائومی به کاربران با شماره ساخت V14.0.0.1.SJCCNXM دسترسی خواهد داشت. و دارای وصله امنیتی دسامبر 2022 است. در این به روز رسانی خبری از اندروید 13 نیست و MIUI 14 Redmi 9 بر اساس اندروید 12 توسعه یافته است. اگرچه کاربران این گوشی هوشمند قادر به دریافت اندروید 13 نخواهند بود، اما به نظر می رسد شیائومی این نسخه را خواهد ساخت. برخی تغییرات در به‌روزرسانی‌های آتی MIUI 14. این نسخه از رابط کاربری شیائومی در Redmi 9 بسیار سریع‌تر و بهینه‌تر از MIUI 13 است. MIUI 14 با زبان طراحی جدید توسعه یافته است و پس از نصب با تغییرات طراحی روبرو هستیم.

اسکرین شات از MIUI 14 Redmi 9

تعداد به روز رسانی ها در مقایسه با MIUI 13 حدود 23٪ کاهش یافته است. و اکنون ما به طور کلی یک رابط کاربری سبک تر را می بینیم. بسیاری از تفاوت ها مانند این تأیید می کند که نسخه “V14.0.0.1.SJCCNXM” یک نسخه رسمی لو رفته است. با لینک زیر می توانید این نسخه از رابط کاربری شیائومی را دانلود کرده و بر روی ردمی 9 خود نصب کنید. اما باز هم باید هشدار دهیم که در صورت بروز هر گونه مشکل مسئولیت بر عهده شماست.

برای دانلود نسخه لو رفته MIUI 14 برای Redmi 9 کلیک کنید!

آیا آپدیت MIUI 14 برای شیائومی ردمی نوت 9 منتشر می شود؟

نظر شما در مورد این نسخه از رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟ آیا تا به حال MIUI 14 را امتحان کرده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا