اخبار فناوری

فاکسکان با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری تولید آیفون را در هند افزایش می دهد

به گزارش این نشریه پست صبحگاهی چین جنوبیفاکسکان، بزرگترین تامین کننده اپل، 500 میلیون دلار در هند سرمایه گذاری کرده است تا توانایی های تولید آیفون خود را در این کشور تقویت کند. زیرا غول فناوری کوپرتینویی و شرکای آن در تلاش هستند برای تنوع بخشیدن آنها زنجیره تامین را تقویت می کنند.

افزایش تولید در کارخانه آیفون فاکسکان در هند

این گزارش به اسناد ثبت شده در بورس تایوان اشاره می کند که نشان می دهد فاکسکان 500 میلیون دلار در شرکت تابعه هندی خود به امید افزایش ظرفیت تولید آیفون در این کشور سرمایه گذاری کرده است. فاکسکان در حال حاضر حضور پررنگی در هند دارد و برخی از مدل‌های آیفون از جمله آیفون 14 را تولید می‌کند و برنامه‌های اعلام شده برای ساخت محصولات دیگری مانند آی‌پد نیز اعلام شده است.

در همین حال، یک منبع در تایوان ادعا کرد که فاکسکان در حال گسترش عملیات خود در هند برای افزایش ظرفیت تولید مدل‌های سطح پایه و پاسخگویی به تقاضای هند است. فاکسکان روز پنجشنبه اعلام کرد که این کارخانه محدودیت های مدیریتی “حلقه بسته” خود را کاهش داده است. این شرکت در هفته‌های اخیر به دلیل اجرای کنترل‌های سختگیرانه COVID-19 در کارخانه ژنگژو خود در چین خبرساز شده است که در نهایت به نارضایتی کارگران منجر شد.

افزایش تولید در کارخانه آیفون فاکسکان در هند

افزایش تولید در کارخانه آیفون فاکسکان در هند

وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که اپل قصد دارد زنجیره تامین خود را از چین به کشورهای دیگری مانند هند و ویتنام منتقل کند. اپل ماه گذشته هشدار داد که عرضه مدل های آیفون 14 پرو به دلیل اختلالات مداوم در کارخانه های تولید آیفون فاکسکان در چین به شدت محدود خواهد شد.

پیش از تعطیلات، عرضه مدل های آیفون رده بالای اپل بسیار محدود است و فروشگاه آنلاین این شرکت انتظار سه هفته ای را برای مشتریانی که به دنبال آخرین آیفون هستند، تخمین می زند. تیم کوک، مدیر عامل اپل در آخرین گزارش درآمد این شرکت گفت که آنها “سخت کار می کنند” تا تقاضا برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را برآورده کنند.

نظر شما درباره افزایش تولید در کارخانه آیفون فاکسکان در هند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا