اخبار فناوری

عکس های بیشتر از OnePlus 11R نمایشگر 2 لبه خمیده و بخشی از طراحی آن را تایید می کند.

ماه گذشته بود که اولین شایعات در مورد OnePlus Ace 2 منتشر شد. این دستگاه احتمالا در بازار جهانی نام دارد OnePlus 11R برای انتشار، دو هفته پیش در رندرهای آن لو رفت. اما امروز تصاویر بیشتری از OnePlus 11R نمایشگر منحنی دو لبه و بخشی از طراحی آن را تایید کرد.

تصاویر تولید آزمایشی OnePlus 11R را در قاب به اصطلاح “برش نخورده” نمونه بگیرید

برای اینکه طرح گوشی های تبلیغاتی لو نرود، معمولا آنها را در قاب قرار می دهند و تست و بررسی اولیه آنها انجام می شود. تصاویری که امروز به بیرون درز کرد OnePlus 11R در چنین شرایطی نشان می دهد.

OnePlus 11R

OnePlus 11R

تصاویر جدید این را نشان می دهد OnePlus 11R این صفحه نمایش با لبه های منحنی و یک سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالایی خواهد داشت. منبع منتشر کننده این تصاویر مدعی است که این دستگاه دارای صفحه نمایش با وضوح کمی بالاتر از +FHD یا به عبارتی 1220p دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی و OIS است و فرستنده مادون قرمز نیز در آن وجود دارد.

OnePlus 11R در یک قاب بدون برش

OnePlus 11R در یک قاب بدون برش

گوشی میان رده OnePlus 10R که نسل قبلی این دستگاه است، در نیمه اول سال 2022 وارد بازار شد و جایی بین دستگاه های میان رده و رده بالا قرار گرفت. به نظر می رسد که جانشین آن کمی بلندتر باشد. همانطور که می دانید، به نظر می رسد سال 2023 سالی باشد که وان پلاس تصمیم گرفت افزونه Pro را کنار بگذارد و پرچمدار اصلی خود را با نام ساده OnePlus 11 معرفی کند. پس از این تصمیم، OnePlus 11R ممکن است کمی بالاتر از مدل قبلی خود قرار گیرد و به نوعی خواهد بود. فاصله تا پرچمدار اصلی را کاهش دهید.

انتظار می رود OnePlus 11R این گوشی با چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس عرضه می شود و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی است.ظاهرا این گوشی نمونه تغییر نام یافته اوپو رنو 9 پرو پلاس است که دارای صفحه نمایش AMOLED 6.7 اینچی و سنسور IMX890 سونی برای دوربین اصلی بود. .

هنوز مشخص نیست که OnePlus 11R چه زمانی عرضه خواهد شد. ممکن است در کنار OnePlus 11 معرفی شود و بعداً شاهد معرفی آن باشیم.

نظر شما در مورد OnePlus 11R چیست؟ به نظر شما موفق خواهد شد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا