اخبار فناوری

عکاسی در شب Galaxy S23 Ultra با پیشرفت قابل توجهی همراه خواهد بود

با توجه به جزئیات جدیدی که در مورد دوربین پرچمدار آینده سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می رسد Galaxy S23 Ultra پیشرفت قابل توجهی در عکاسی در شب به ارمغان خواهد آورد. Galaxy S23 Ultra همچنین احتمالاً از یک سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 استفاده می‌کند که مخصوص عکاسی در شب بهینه شده است.

عکاسی فوق العاده در شب Galaxy S23

افشاگر معروف جهان یخی، به تازگی فاش دیگری در مورد Galaxy S23 Ultra منتشر کرده است که این بار بر روی سنسور دوربین گوشی متمرکز شده است. مدت هاست که شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 به عنوان لنز دوربین اصلی خود استفاده می کند. اکنون، افشاکننده ادعا می‌کند که بهینه‌سازی‌های «قابل توجه» تضمین می‌کند که عکاسی در شب Galaxy S23 Ultra حتی می‌تواند حالت تخصصی «noctography» گلکسی S22 Ultra را شکست دهد.

فاش کننده به طور خاص بیان می کند که عکاسی در شب Galaxy S23 Ultra “به طور قابل توجهی بهبود یافته است” در حالی که پستی را در Weibo به اشتراک می گذارد که ظاهرا توضیح می دهد که چرا دستگاه با نویز کمتری نسبت به قبل عکس می گیرد.

عکاسی فوق العاده در شب Galaxy S23

عکاسی فوق العاده در شب Galaxy S23

همانطور که در پست Weibo اشاره شد، به نظر می رسد FWC کمتر از 10000e- (“e-” = الکترون ها) چگالی دارد، که ظاهرا باید به تعیین نحوه واکنش پیکسل ها به نور، به ویژه در تاریکی کمک کند. منبع همچنین بیان می کند که “RMS، RTN و FPN به طور قابل توجهی بهینه شده اند” که به ترتیب مخفف Root Mean Square، Random Telegraph Noise (که می تواند باعث سوسو زدن پیکسل شود) و Fixed-Pattern Noise که در عکاسی رایج هستند، می باشد. با قرار گرفتن در معرض طولانی مدت رخ می دهد.

Ice Universe نیز به این موضوع اشاره کرده و معتقد است که به لطف سنسور ISOCELL HP2، «عملکرد عکاسی در شب می‌تواند بهتر» برای Galaxy S23 Ultra باشد.

نظر شما در مورد عکاسی در شب از پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 23 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا