اخبار فناوری

عمر باتری Oppo Find N2 Flip نشان داد: بهترین در بین رقبا

دو هفته پیش بود Oppo Find N2 رسما معرفی شد. این دستگاه با تعیین نسبت تصویر بهینه و اندازه صفحه نمایش برای نمای داخلی و خارجی خود توانست توجهات را به خود جلب کند. اندازه باتری این دستگاه نیز انتخاب خوبی بود و با تعیین طول عمر باتری گوشی تاشو اوپو فایند N2 می توان متوجه شد که این شرکت تا چه حد موفق بوده است.

عمر باتری گوشی تاشو Oppo Find N2

Oppo Find N2 باتری 4520 میلی آمپر ساعتی انرژی خود را تامین می کند که نسبت به نسل قبلی 20 میلی آمپر ساعت افزایش ظرفیت دارد. این ظرفیت باتری تقریباً در بین رقبا رایج است، برای مثال Galaxy Z Fold4 باتری 4400 میلی آمپر ساعتی دارد یا Mix Fold 2 و Mate Xs 2 از باتری 4600 میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند.

Oppo Find N2 در تمام تست‌ها با صفحه‌نمایش روشن بهبودهایی نشان داد، اما نمی‌توانست با راندمان آماده به کار نسخه قبلی خود که در نهایت امتیاز کلی را به 83 ساعت کاهش می‌دهد (از 90 ساعت قبل) برابری کند.

ما فکر می‌کنیم عمر باتری با صفحه روشن مهم‌تر است و نتیجه 17:18 Find N2 (در فرکانس ثابت 60 هرتز) بیش از 3 ساعت بهتر از Find N نسل اول است. ساعت 1:33 بعد از ظهر مرور وای فای (با فرکانس ثابت 120 هرتز) شاهد افزایش 15 درصدی دیگر بود. در یک تکامل مشابه، مدت زمان تماس های صوتی اکنون به 27:34 می رسد.

نتایج عمر باتری Oppo Find N2 به طور قابل توجهی بهتر از رقبایی مانند Mix Fold 2 یا Mate Xs 2 است، به خصوص با صفحه نمایش روشن. حتی Galaxy Z Fold4 در پخش ویدئو در ساعت 14:26 بعد از ظهر از رقیب چینی خود عقب است، علیرغم اینکه در مرور وب برتری جزئی دارد.

با تکرار تست های صفحه نمایش بر روی نمایشگر خارجی Find N2، نتایج کمی بهتر و مشابه نمونه قبلی خود بود.

زمان شارژ Oppo Find N2

Oppo Find N2 قدرت شارژ 33 وات نسل اول را بهبود می بخشد و به 67 وات می رسد. شارژری با این قدرت در داخل جعبه گوشی تاشو اوپو قرار دارد.

زمان شارژ باتری Oppo Find N2 از 0 تا 100 درصد 37 دقیقه است. علاوه بر این، در 30 دقیقه اول شارژ به 87 درصد می رسد. یک چهارم اول فرآیند شارژ با یک شارژر 67 واتی می تواند باتری را تا 49 درصد شارژ کند. اینها به طور کلی نتایج رکوردشکنی نیستند، اما Find N2 تقریباً سریعترین سرعت شارژ را در بین هر دستگاه بزرگ تاشوی دارد.

متاسفانه تلاش برای کاهش ضخامت و وزن منجر به از دست رفتن قابلیت شارژ بی سیم Find N2 شده است.

Oppo Find N2 رسما معرفی شد: سبک ترین تلفن تاشو افقی با پشتیبانی از قلم

نطر شما چی هست؟ عملکرد Oppo را در این گوشی تاشو و از نظر عمر باتری چگونه می بینید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا