اخبار فناوری

عمر باتری iPad 3.5 اینچی به همراه سرعت شارژ آن مشخص شده است

آیپد 7 یا آیپد 7.5 اینچی سال دوم در رویداد استریم کالیفرنیا اپل رونمایی شد. این تبلت از تراشه جدیدتر و ویژگی های به روز شده استفاده می کند. عمر باتری تبلت جدید اپل ، آیپد 2.3 اینچی ، مشخص شده است. اما آیا این تبلت می تواند به اندازه کافی از کاربر در یک روز پشتیبانی کند؟

تبلت آی پد

همانطور که گفتیم ، تبلت جدید اپل به نام آیپد 10.2 اینچی نسل 9، در رویداد جدید اپل ارائه شد.

نسل نهم آیپد رسماً با Apple A13 Bionic معرفی شد و 2 دلار قیمت داشت

پس از مدتی ، در نهایت این تبلت در دست گسمارنا اتفاق افتاده و اکنون تست کارآیی باتری و سرعت شارژ این تبلت جدید منتشر شده است. در نتیجه ، برای اطلاعات بیشتر در مورد عمر باتری و تست سرعت شارژ 4.3 اینچی آیپد با ما همراه باشید. مشخصات فنی این تبلت عبارتند از:

– صفحه نمایش 3.7 اینچی Retina IPS LCD با رزولوشن 1660 در 660 و نرخ تازه سازی 60 هرتز

تراشه بیونیک اپل A13

– سیستم عامل iPadOS 15

– باتری 555 میلی آمپر ساعت

– شارژر 4 وات داخل جعبه

عمر باتری 5.5 اینچی iPad

عمر باتری 5.5 اینچی iPad

تبلت جدید 3.5 اینچی اپل دارای تراشه های جدیدتر و کم مصرف تر است. بنابراین ، بهینه بودن آن بیش از هر زمان دیگری است. با این حال ، ظرفیت باتری در مقایسه با دو نسل قبلی ، که دارای ظرفیت 1.5mAh بودند ، کاهش یافته است. طبق آزمایشات انجام شده توسط Gsmarena ، iPad جدید 3.5 اینچی اپل در تست مرور وب ، تقریبا 2 ساعت دوام می آورد. این سطح از عملکرد باتری نشان می دهد که آیپد 20.2 اینچی 10.2 بسیار قابل اعتماد است. دوام پخش کننده ویدئو نیز در مورد آن است 2 ساعت شرقی

تست سرعت شارژ تبلت جدید اپل

همانطور که گفته شد ، شارژر این آیپد جدید 3 وات است. خوشبختانه کوپرتینویی ها این شارژر را از جعبه بیرون نیاورده و همراه با تبلت عرضه کرده اند.

در نیم ساعت اول اتصال شارژر به تبلت ، 14٪ از طریق ظرفیت باتری آن شارژ می شود. اما عمر باتری کوتاه نیست. این تبلت برای شارژ کامل ، در 65 دقیقه طول می کشد.

نظر شما در مورد عمر باتری iPad 5.3 اینچی امسال چیست؟ آیا سرعت شارژ مناسب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا