اخبار فناوری

عضو جدیدی از سری گلکسی K سامسونگ در راه است؟ حداکثر فوکوس روی دوربین

اگر بخواهیم یکی از متفاوت ترین خانواده های گوشی های موبایل سری گلکسی را نام ببریم، قطعا سری گلکسی K یکی از آن هاست. اگرچه این خانواده چندین سال است که آپدیت نشده است اما آخرین اخبار اطلاعاتی در مورد عضو جدید سری گلکسی کی سامسونگ به ما می دهد.در این سری حداکثر تمرکز روی دوربین خواهد بود.

جدیدترین عضو سری Galaxy K

در حالی که همه نگاه ها به عرضه سری گلکسی اس 23 دوخته شده است، تعدادی دیگر از گوشی های سامسونگ با دریافت گواهی بلوتوث SIG و BIS هند مشاهده شده اند. نکته جالب در مورد این گوشی ها این است که در شماره مدل خود حرف K را دارند.

زوم Samsung Galaxy K

زوم Samsung Galaxy K

یک دستگاه موبایل سامسونگ با شماره مدل SM-K748U هنگام دریافت گواهی بلوتوث SIG و BIS در هند مشاهده شد. همراه با شماره مدل، لیست همچنین اشاره می کند که دستگاه دارای بلوتوث 5.3 خواهد بود. به غیر از این، گواهی خالدار هیچ مشخصات معنی داری در مورد این گوشی ادعایی سری K نشان نمی دهد.البته این تنها گوشی سری K نیست که گواهی بلوتوث دریافت کرده است.

علاوه بر SM-K748U (نسخه ایالات متحده)، SM-K741B و SM-K746B نیز در وب سایت صدور گواهینامه BIS هند ظاهر شدند. در مورد این تلفن های هوشمند نمی توان چیز زیادی گفت جز اینکه آنها موبایل های 5G هستند که برای بازارهای بین المللی طراحی شده اند.

مشاهده SM-K748 در وب سایت های گواهی بلوتوث SIG و BIS نشان دهنده انتشار قریب الوقوع آن است. پس از مدت ها، این اولین بار است که گوشی های سری K مشاهده می شوند.

نظر شما چیه؟ به نظر شما موبایلی مثل سری گلکسی K با توجه ویژه به دوربین ارائه می شود یا سری جدیدی در راه است؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا