اخبار فناوری

عرضه گوشی تاشو OnePlus رسما تایید شد: تابستان 1402

گوشی های هوشمند OnePlus 11 Compact این گوشی در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شد، اما گوشی تاشو این برند هنوز رونمایی نشده است. با این حال، اگر منتظر گوشی تاشو OnePlus بوده اید، کنگره جهانی موبایل 2023 بی خبر نیست. عرضه گوشی تاشو OnePlus رسما تایید شده است و برای تابستان 1402 برنامه ریزی شده است.

گوشی تاشو OnePlus

OnePlus در طول میزگردی که در MWC 2023 برگزار شد، جزئیات بسیار کمی در مورد گوشی تاشو بعدی خود به اشتراک گذاشت. شاید مهم ترین داده های این میزگرد این باشد که گفته شد این گوشی در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

این شرکت قبلاً یک اعلامیه بزرگ برای تابستان 1402 منتشر کرده بود. این امر عرضه تلفن تاشو OnePlus را به آن زمان محدود می کند. این بازه زمانی می تواند برای رقابت با گوشی های تاشو جدید سامسونگ مفید باشد.

در مورد مشخصات، OnePlus می گوید اولین گوشی تاشو این برند “تجربه سریع و روان وان پلاس” را ارائه می دهد. این شرکت تایید کرده است که یک گوشی پرچمدار خواهد بود. این بدان معناست که شما می توانید انتظار داشته باشید که یک تراشه پرچمدار اسنپدراگون برای تامین انرژی دستگاه باشد.

یکی از گزارش های اخیر ادعا می کند که گوشی تاشو OnePlus دارای صفحه نمایش بزرگ با وضوح 2K خواهد بود. این نشان می دهد که ما به دنبال یک گوشی به سبک Galaxy Z Fold هستیم. او همچنین خاطرنشان می کند که وان پلاس ممکن است گوشی تاشو Find N2 Oppo را مدل سازی نکند زیرا صفحه نمایش 2K ندارد.

کیندر لیو، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل OnePlus، در جریان گفتگو گفت:

ما می‌خواهیم دستگاهی را ارائه دهیم که هدف آن این است که در بازار تاشو امروزی بهترین تجربه باشد.

این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد گوشی تاشو OnePlus در ماه های آینده منتشر خواهد کرد. نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی تاشو OnePlus هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا