اخبار فناوری

عرضه رسمی کویل شارژ فوق سریع UltraDart 100 تا 200 وات

امروز در MWC 2022، رایلی نسل بعدی فناوری شارژ فوق سریع خود به نام UltraDart را معرفی کرد که دارای معماری شارژ جدیدی است که سرعت 100 تا 200 وات را امکان پذیر می کند. این شرکت نیز به زودی اعلام کرد Realme GT Neo 3 به عنوان اولین گوشی هوشمندی که از معماری شارژ UltraDart (UDCA) استفاده می کند، که درست در وسط محدوده توان 150 وات قرار دارد، عرضه خواهد شد.

بار رله 200 وات

گوشی های هوشمند فعلی این برند که از فناوری SuperDart بهره می برند، در محدوده توان 18 و 65 وات شارژ می شوند. بهترین آنها را می توان در 35 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. با این حال، رایلی با UltraDart قصد دارد سرعت شارژ سریع‌تری را ارائه دهد، در حالی که ویژگی‌های بیشتری برای اطمینان از ایمنی و عمر باتری دارد.

بار رله 200 وات

بار رله 200 وات

فناوری جدید Rimley UltraDart با هدف دستیابی به شارژ 0-50٪ فقط در 5 دقیقه انجام می شود. برای رسیدن به این نقطه، رایلی از چندین پمپ شارژ تقویت کننده برای افزایش جریان استفاده می کند.

الگوریتم مدیریت دما همچنین تضمین می‌کند که دمای باتری در حین شارژ زیر 43 درجه سانتیگراد (110 درجه فارنهایت) باقی بماند، حتی اگر کاربر به طور همزمان چیپست را با یک بازی سخت یا ویدیوی طولانی برای مدتی طولانی فشار دهد.

در درازمدت، باتری‌های لیتیومی با کیفیت بالا، ۸۰ درصد ظرفیت خود را پس از بیش از ۱۰۰۰ چرخه شارژ کامل، به لطف سیستم حفاظت از باتری فوق‌العاده‌شان حفظ می‌کنند.

به محض رونمایی فیلمی از گوشی هوشمند GT Neo 3، اولین نتیجه از این فناوری جدید شارژ فوق سریع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. خود دستگاه در رویداد امروز به نمایش گذاشته نشد، بنابراین در آینده نزدیک منتظر اطلاعات بیشتر در مورد UltraDart و GT Neo 3 باشید. از آنجایی که GT Neo 3 150 واتی در وسط محدوده شارژ فوق سریع جدید Relay قرار دارد، ما منتظر هستیم به زودی شاهد یک پرچمدار 200 واتی و همچنین مدل های اقتصادی 100 واتی خواهیم بود.

نظر شما در مورد فناوری UltraDart با توان ۱۰۰ تا ۲۰۰ وات برای شارژ فوق سریع گوشی های هوشمند شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا