اخبار فناوری

عرضه خودروهای برقی چینی به آمریکا اجرا می شود. ایلان ماسک آماده پاسخگویی است…!

هر چند وقتی صحبت از نام خودروهای برقی به میان می آید، نام تسلا در بین همه شرکت ها می درخشد، اما به نظر می رسد برندهای چینی قصد دارند رقابت جدی تری با این شرکت معروف داشته باشند. بر اساس اخبار رسیده به نظر می رسد عرضه خودروهای برقی چینی در آمریکا اجرایی شود. در تداوم با مایفون مگ با

عرضه خودروهای برقی چینی به آمریکا اجرا می شود. ایلان ماسک آماده پاسخگویی است…!

چین هیچ مشکلی با فناوری های آمریکایی یا سایر محصولات ندارد. به همین دلیل است که آیفون همچنان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در چین است. از سوی دیگر، آمریکا نمی تواند حضور فناوری های چینی را در خاک خود تحمل کند. هواوی در ایالات متحده بیش از حد قوی شده است و باعث شده است که نهادهای امنیتی این شرکت را به اتهام به خطر انداختن امنیت ملی (!) مورد سرکوب قرار دهند.

سایر برندهای چینی در ایالات متحده نیز محدودیت هایی دارند که آنها را از انجام تجارت در همان کشور با سایر شرکت ها باز می دارد. بر اساس این خبر، گزارشی مبنی بر عرضه خودروهای برقی چینی در بازار آمریکا منتشر شده است که واکنش های بسیاری را در پی داشته است. گزارش هایی وجود دارد که تسلا خودروهای برقی چینی (ساخت چین) را به ایالات متحده صادر خواهد کرد.

عرضه خودروهای برقی چینی در آمریکا

به گزارش رویترز، این گزارش توسط دو منبع مختلف منتشر شده است. تسلا حداقل چهار کارخانه تولید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده دارد که دارای سایت هایی در فرمونت، کالیفرنیا، نوادا، نیویورک و آستین، تگزاس هستند. بنابراین، بسیاری این گزارش را عجیب می دانند. با این حال، تولید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده بسیار گرانتر از چین است. این حرکت نشان دهنده مزیت هزینه بالاتر تسلا در کارخانه شانگهای است. تقاضای مصرف کننده چینی نیز ضعیف است. بنابراین، محصولات کارخانه شانگهای باید حمل شوند.

ایلان ماسک ادعا می کند که این گزارش دروغ است
ایلان ماسک در پاسخی کوتاه اما فوری به این گزارش از سلاح مورد علاقه خود یعنی توییتر استفاده کرد. او به سادگی گفت که این گزارش بر اساس دروغ است و صحت ندارد. اما وی جزئیات بیشتری ارائه نکرد و اطلاعات خاصی ارائه نکرد. در حال حاضر، هیچ پاسخ رسمی از طرف تسلا در مورد این گزارش وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری GizChinaکارخانه Gigafactory تسلا در شانگهای در اوایل سال جاری مدرن شد. این کارخانه اکنون می تواند 1.1 میلیون خودروی الکتریکی در سال تولید کند. این باعث می شود کارخانه تسلا در شانگهای پربازده ترین کارخانه این شرکت در جهان باشد. کارخانه شانگهای مدل 3 و مدل Y را تولید می کند و این مدل ها را در چین به فروش می رساند و همچنین آنها را به اروپا، استرالیا و آسیای جنوب شرقی صادر می کند.

عرضه خودروهای برقی چینی در آمریکا

تسلا خودروهایی را که در ایالات متحده می فروشد در آمریکای شمالی در کارخانه های خود در فرمونت کالیفرنیا و آستین تگزاس می سازد. کارخانه کالیفرنیا اولین کارخانه تسلا است. این شرکت مدل S، Model 3، Model X و Model Y را تولید می کند. کارخانه تگزاس اوایل امسال افتتاح شد. این کارخانه در حال ساخت مدل Y است و سایبرتراک بعدی تسلا را نیز تولید خواهد کرد. نظر شما در مورد عرضه خودروهای برقی چینی در آمریکا چیست؟ ! آیا تسلا با وجود این مشکل با چالش هایی روبرو خواهد شد؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا