اخبار فناوری

ظرفیت دقیق باتری گلکسی زد فولد 4 مشخص شده است

گلکسی زد فولد 4 نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ است که تا به امروز اخبار و اطلاعات زیادی درباره آن منتشر شده است. اما امروز خبر دیگری منتشر شده است که ابعاد جدیدی از این دستگاه را فاش می کند. در نتیجه، ظرفیت دقیق باتری گلکسی زد فولد 4 مشخص شده است. با مایفون مگ با من بودن.

ظرفیت دقیق باتری گلکسی زد فولد 4 چقدر است؟!

سامسونگ در تابستان امسال در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 است. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و ویژگی های این دو دستگاه در اخبار مختلف منتشر شده است. با این حال، این آخرین لو رفتن نیست، زیرا کاربران GalaxyClub توانستند پایگاه داده گواهی کره جنوبی را برای کشف دو باتری برای Galaxy Z Fold 4 جستجو کنند. آنها دو باتری جداگانه را در هر نیمه دستگاه مشاهده کردند و ظرفیت ترکیبی آنها را در لیست ذکر کردند. برگه مشخصات

به نظر می رسد باتری گلکسی زد فولد 4 دارای ظرفیت معمولی 4270 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از دو بسته تشکیل شده است. یک باتری B-BF936ABY 2002 میلی آمپر ساعتی و یک باتری بزرگتر EB-BF937ABY 2268 میلی آمپر ساعتی. اما احتمالا سامسونگ از آن استفاده می کند و ظرفیت کل آن 4400 میلی آمپر ساعت است. عمر باتری فوق‌العاده‌ای نیست، اما عالی نیست، و تقریباً همان ظرفیت باتری گلکسی رد فولد 3 است که در حال حاضر دارد.

مسلماً، نمایشگر اصلی گلکسی زولد فولد 3 در هنگام بازی، انرژی باتری را خیلی سریع تخلیه می‌کند، اما ساعات زیادی از روز را برای تماشای ویدیو یا مرور وب در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر عمدتاً از نمایشگر خارجی استفاده می کنید، عمر باتری معمولاً بهبود می یابد، اما پس چرا یک نمایشگر تاشو بخرید؟ هنگامی که یک طلسم مشابه منتظر معیارهای استقامت است، Fold 4 در حال شارژ شدن است.

مطابق با PhoneArenaبا این حال، انتظار می‌رود این گوشی با چیپست مقرون‌به‌صرفه نسل هشتم اسنپدراگون همراه با فناوری نمایشگر OLED جدید عرضه شود که امکان مدیریت دقیق‌تر نرخ تازه‌سازی را فراهم می‌کند. اما به نظر می رسد باتری کوچک آن نمی تواند صاحبانش را خیلی راضی نگه دارد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا