اخبار فناوری

ظرفیت باتری Motorola Razr+ 2023 حتی کمتر از نسل قبلی خواهد بود!

با ورود OPPO به بازار جهانی گوشی های هوشمند تاشو، رقابت در این بخش تشدید خواهد شد. در کنار سامسونگ، موتورولا در بازار گوشی های هوشمند تاشو نیز فروش خوبی را شاهد بود. موتورولا در حال آماده سازی یک دستگاه تاشو جدید است. که در پایان سال جاری معرفی خواهد شد. اکنون مشخص شده است که ظرفیت باتری Razr+ 2023 حتی کمتر از نسل قبلی خواهد بود.

Motorola Razr+ 2023 دارای باتری 2850 میلی آمپر ساعتی خواهد بود!

تاکنون فکر می‌کردیم موتورولا به روند نام‌گذاری قبلی خود ادامه می‌دهد و دستگاه تاشو بعدی این شرکت «Razr 2023» نام خواهد داشت. ظاهرا اینطور نخواهد شد! گفته می شود گوشی تاشو بعدی این شرکت Motorola Razr+ 2023 نام دارد. اما چرا موتورولا به افزونه پلاس روی آورد؟ در حال حاضر نمی توانیم با قطعیت به این سوال پاسخ دهیم. اما این افزونه پلاس احتمالاً ربطی به صفحه نمایش خارجی بزرگ گوشی هوشمند تاشو بعدی موتورولا دارد. انتظار می‌رود که Razer Plus 2023 بزرگترین نمایشگر خارجی (در میان گوشی‌های سبک فلیپ) را داشته باشد.

صفحه نمایش خارجی Razer Plus 2023 بسیار بزرگ است

حالا به قسمت بد گزارش می رسیم. Razer 2022 باتری با ظرفیت بالایی ندارد. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 3500 میلی آمپر ساعت است. اکنون ادعا شده است که ظرفیت باتری Motorola Razr+ 2023 حتی کمتر از مدل قبلی خود خواهد بود. انتظار می رود گوشی هوشمند تاشو بعدی موتورولا دارای باتری 2850 میلی آمپر ساعتی باشد. این حجم در مقایسه با باتری 3700 میلی آمپر ساعتی گلکسی سامسونگ ZFlip 4 خنده دار به نظر می رسد. پیدا کردن N2 Flip همچنین دارای باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت است. در واقع ظرفیت باتری Razer Plus 2023 آنقدر ناامید کننده است که امیدواریم اطلاعات فاش شده اشتباه باشد!

البته این احتمال وجود دارد که ظرفیت 2850 میلی آمپری ذکر شده تنها مربوط به یکی از سلول های باتری ریزر پلاس 2023 باشد که نیمه دوم این باتری احتمالا در سمت دیگر Razer Plus 2023 قرار خواهد گرفت. GSM Arena وی تصریح می کند، استفاده از این باتری در دو قسمت تنها یک فرضیه است. بنابراین، طبق اطلاعاتی که تاکنون در اختیار داریم، ظرفیت باتری Motorola Razr+ 2023 برابر با 2850 میلی آمپر ساعت است و نه بیشتر. گوشی تاشو بعدی موتورولا با شماره مدل XT2321 ظاهرا در حال توسعه است. و همچنین از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو Motorola Moto Razr 2022 با صفحه نمایش 144 اینچی و Snapdragon 8+ Gen 1 رسما معرفی شد.

نطر شما چی هست؟ آیا موتورولا واقعاً از چنین باتری جمع و جور در تلفن تاشو آینده خود استفاده خواهد کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا