اخبار فناوری

طرح سامسونگ گلکسی A54 در رندرهای غیر رسمی + رنگ های مختلف لو رفت

دیروز بود طراحی گلکسی A34 ما با هم در رندرهای غیر رسمی دیده ایم. به زودی شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود و گلکسی A54 نیز با آن عرضه خواهد شد. اگر در مورد این دستگاه کنجکاو هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. طراحی سامسونگ گلکسی A54 در رندرهای غیر رسمی به بیرون درز کرده و رنگ های متنوع خود را به نمایش می گذارد.

طراحی سامسونگ گلکسی A54

انتظار می رود سامسونگ این شرکت قصد دارد گلکسی A54 را در اواسط زمستان 1401 به همراه تعداد زیادی از گوشی های هوشمند سری A از جمله گلکسی A14، گلکسی A24 و گلکسی A34 عرضه کند. گزارش ها حاکی از آن است که در سال جاری گلکسی A74 بنابراین تولید نخواهد شد گلکسی A54 می توان آن را به عنوان رده بالا ترین مدل این سری معرفی کرد.

نیمکت دائمی شماره 7 خانواده گلکسی A سامسونگ محتمل است

در رندرهای غیر رسمی جدید، گلکسی A54 با طراحی مشابه رندرهای گلکسی اس 23 دیده می شود. بارزترین تغییر در ظاهر گوشی هوشمند ماژول دوربین آن است. درست مانند سری S23، گلکسی A54 ممکن است جزیره دوربین نداشته باشد و هر دوربین یک برآمدگی جداگانه در نظر گرفته شود.

رنگ بنفش گلکسی A54

رنگ بنفش گلکسی A54

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش تخت با گوشه های گرد است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش خیلی نازک به نظر نمی رسند و دوربین سلفی در حفره ای در لبه بالایی نمایشگر تعبیه شده است. رندرها این را نشان می دهد طرح رنگ Galaxy A54 به شرح زیر است:

  1. 1- مشکی
  2. 2- لیموترش
  3. 3- بنفش
  4. 4- سفید

البته حدود یک ماه و نیم پیش در گزارشی دیگر رندرهای گلکسی A54 را با هم در مایفون مگ دیدیم و همان طراحی را به ما نشان داد:

طراحی سامسونگ گلکسی A54 5G اینگونه خواهد بود؟ قابل اعتماد ساخته شده است

ابعاد گلکسی A54 158.3 x 76.7 x 8.2 میلی متر است. در مقایسه با گلکسی A53، این دستگاه کوتاه تر، اما پهن تر و ضخیم تر خواهد بود. این بدان معنی است که ظرافت طراحی احتمالا کمتر خواهد بود. همچنین جای تعجب نیست که قیمتی مشابه گلکسی A53 دارد.

گلکسی A54 سفید

گلکسی A54 سفید

مشخصات احتمالی گلکسی A54

گزارش ها حاکی از آن است گلکسی A54 این صفحه نمایش 6.5 اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد داشت. قدرت آن از تراشه تامین می شود. اگزینوس 1380 با باتری 5100 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. این گوشی ممکن است یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو در پشت نیز می تواند در نظر گرفته شود.

نطر شما چی هست؟ منتظر گلکسی A54 هستید؟ آیا این طرح و رنگ آمیزی برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا