اخبار فناوری

طرح تماس نامحدود رایگان با اولین جمعه 18 آذر 1401

حوالی ظهر چهارشنبه 16 آذر 1401 بود که اخطار جعلی زلزله بر روی گوشی های اندرویدی کاربران تهرانی ظاهر شد. پس از تایید و تکذیب های عجیب و حتی اظهارنظرهای عجیب درباره مقصر بودن گوگل (!) بالاخره همراه اول آن را یک «اشتباه» دانست. به منظور دلجویی از مشترکین این اپراتور مخابراتی، طرح مکالمه نامحدود رایگان از روز جمعه 18 آذر 1401 برای تمامی کاربران قابل فعال سازی می باشد.

طرح تماس نامحدود رایگان با اولین جمعه 18 آذر 1401

فقط طرح تماس نامحدود رایگان موبایل اول را فعال کنید که فقط در روز جمعه 18 آذر 1401 قابل استفاده است. در همان روز (در زمان نوشتن این مقاله، کد هنوز فعال نیست) کد زیر را وارد کنید:

*1000*5#

ستاره 1000 ستاره 5 مربع

مهلت استفاده از این بسته از زمان فعال سازی روز جمعه تا عصر همان روز خواهد بود. البته، این طرح تماس نامحدود رایگان فقط برای تماس‌های درون شبکه (اول از تلفن همراه به همراه اول) اعمال می‌شود.

بسته تماس تلفنی رایگان 18 آذر 1401

بسته تماس تلفنی رایگان 18 آذر 1401

همراه اول می گوید به منظور دلجویی از مشترکین برای ارسال اخطار خطای زلزله در روز چهارشنبه (25 دی ماه 1401) به تعدادی از مشترکان، بسته هدیه «مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول» را در روز جمعه به همه مشترکان اعطا کرده است. .

بر این اساس کلیه مشترکین دائمی و طلبکاران همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری “ستاره 1000 ستاره 5 مربع” در روز جمعه 27 آذر 1401، جعبه هدیه را فعال کنند.

لازم به ذکر است سامانه هشدار زودهنگام بلایای طبیعی توسط مرکز تحقیق و توسعه موبایل اول توسعه داده شده است که تفاوت اصلی با پیامک های معمولی سرعت و اولویت هشدار است که می تواند باعث کاهش خسارات جانی و مالی هموطنان در هنگام بلایای طبیعی شود. .

اتفاقی که روز چهارشنبه افتاد مربوط به ارزیابی صحت عملکرد سامانه مذکور با ارسال هشدار به تعدادی از اعضای تیم در یک منطقه جغرافیایی خاص بود و به اشتباه هشدار مورد نظر نیز به نزدیک به دو درصد ارسال شد. مشترکین

آیا این بسته را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا