اخبار فناوری

طرح اقساط محصولات ققنوس مدیر خودرو آذر 1401

امروز برای شما فروش اقساطی محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو تا آذر 1401 گردانندگان ماشین نوشتیم. این خودروساز همچنین قصد دارد محصولاتی از برند لوکس تر خود به نام فینیکس به فروش برساند. در ادامه در مورد طرح فروش اقساطی مدیران خودرو ققنوس در آذر 1401 صحبت خواهیم کرد.

طرح اقساط محصولات ققنوس مدیر خودرو آذر 1401

یکی از نکاتی که در این طرح مدیر فروش خودرو باید به آن توجه کنید، تحویل خودرو در شهر بم استان کرمان است. مدیران خودرو به هر دلیلی خاطرنشان می کنند خودروهای عرضه شده در این طرح باید توسط خریداران (یا مشاور حقوقی) تحویل گرفته شود و تحویل به محل سکونت خریداران ارائه نمی شود. ضمناً هزینه هر گونه انتقال به عهده خریدار می باشد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی مدیران خودرو، قیمت خودرو همانند گذشته بوده و تقریبا افزایش قیمتی وجود ندارد.

دو طرح و شرایط خرید نقدی نیز وجود دارد. زمان تحویل خودرو 45 روز کاری می باشد. در طرح فروش اقساطی آذر خودرو 1401 امکان انتخاب اقساطی بین 1 تا 5 سال وجود دارد که شرایط مختلف آن در جداول زیر آمده است.

نظر شما در مورد قیمت و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو با برند فونیکس چیست؟ به نظر می رسد حفظ قیمت طرح فروش قبلی و با توجه به افزایش قیمت اخیر بازار خودرو، استقبال خوبی از این طرح نخواهد شد.

فروش اقساطی محصولات ام وی ام و آریزو و تیگو آذر 1401 توسط مدیران خودرو

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا