اخبار فناوری

طراحی Samsung Galaxy Z Flip 4 در هر چهار رنگ اصلی آشکار شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو خود در 10 آگوست در یک رویداد است. جعبه گشایی 2022 شرق. شرکت باید در این رویداد شرکت کند گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 افشاگری اخیراً رندر طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شده است که گوشی را از تمام زوایا و همچنین در چهار رنگ اصلی در زمان عرضه نشان می دهد.

رندر طرح Samsung Galaxy Z Flip 4

گزارش Giznextچهار گزینه رنگ Galaxy Z Flip 4 عبارتند از: گرافیت، رزگلد، بنفش بورا (که برای گلکسی اس 22 همچنین اخیراً معرفی شده است) و آبی. به نظر می رسد که همه به دلیل صفحه نمایش ثانویه دارای روکش مات و طراحی دو رنگ مانند نسل قبلی هستند.

رندر طرح Samsung Galaxy Z Flip 4

رندر طرح Samsung Galaxy Z Flip 4

با این حال، Galaxy Z Flip 4 در بازارهایی که سامسونگ نسخه سفارشی آن را نیز به فروش می رساند، دستگاه بسیار رنگارنگ تری خواهد بود. سال گذشته، Bespoke Edition Z Flip 3 در بیش از 40 ترکیب رنگ مختلف عرضه شد. امسال نسخه شخصی سازی شده جدید گلکسی زد فلیپ 4 می تواند بیش از 900 ترکیب رنگ داشته باشد. اگر این شایعه درست باشد، به این معنی است که گلکسی زد فلیپ 4 رنگارنگ‌ترین گوشی جهان خواهد بود.

فراتر از طراحی بیرونی، Galaxy Z Flip 4 باید به روز رسانی های جزئی مورد انتظار را بدون انحراف بیش از حد از فرمول پرفروش سال گذشته ارائه دهد. انتظار می رود این گوشی با تراشه پرچمدار نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس، 8 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

صفحه نمایش AMOLED تاشو دارای ابعاد 6.7 اینچ است در حالی که صفحه نمایش پوششی آن نیز 1.9 اینچ است. همچنین انتظار می رود این گوشی با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1.1 عرضه شود و همانطور که گفتیم سامسونگ در تاریخ 10 آگوست در Unpacked از آن رونمایی خواهد کرد.

شایعات اولیه حاکی از آن بود که غول فناوری کره ای ممکن است بخواهد قیمت گلکسی زد فلیپ 4 را در زمان عرضه پس از طراحی مجدد لولا و سایر اجزا کاهش دهد، اما گزارش های جدیدتر نشان می دهد که این گوشی تاشو ممکن است کمی گران تر از مدل 2021 باشد.

نظر شما در مورد رندر طراحی Samsung Galaxy Z Flip 4 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا