اخبار فناوری

طراحی Oppo Reno 9 Pro، Reno 9 و Reno 9 Pro + فاش شده است

انتظار می رود اوپو گوشی های هوشمند سری رنو 9 خود را در ماه جاری در چین عرضه کند. تاکنون مشخصات و جزئیات مختلفی از این دستگاه ها به بیرون درز کرده است. اما امروز، افشاگر معروف، ایوان بلاسرندرهای منتشر شده از سه گوشی هوشمند این سری شامل Oppo Reno 9 Pro، Reno 9 و Reno 9 Pro+ که طراحی نهایی این دستگاه ها را با صفحه نمایش خمیده در هر سه مدل و ماژول دوربین مشابه نسل قبل و بسیار مشابه نشان می دهد. به Samsung Galaxy S21 Ultra.

طراحی سری اوپو رنو 9

همانطور که گفته شد، ایوان بلس اخیرا رندرهای سری Reno 9 اوپو را منتشر کرده است که شامل سه گوشی هوشمند است که همگی طراحی کلی یکسانی دارند، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. در واقع با نگاهی به رندرها متوجه می شویم که حتی مدل پایه و استاندارد رنو 9 نیز دارای صفحه نمایش خمیده است. با توجه به این رندرها، چیزی که این مدل ممکن است از دست داده باشد، NPU تصویربرداری MariSilicon X اختصاصی Oppo است، زیرا متن آن بر خلاف دو مدل دیگر در ماژول دوربین این گوشی قابل مشاهده نیست.طراحی Oppo Reno 9

طراحی مدل‌های اوپو رنو 9 پرو و ​​پرو پلاس، اما دارای ماژول دوربین بزرگ‌تری است، در نسخه پرو پلاس، قاب دوربین حتی کمی برآمدگی دارد و با پنل پشتی دوربین همسطح نیست. این مدل همچنین از یک سنسور اضافی استفاده می کند که عملکرد آن هنوز مشخص نشده است.

Oppo Reno 9 Pro

ما همچنین مشخصات فرضی این گوشی ها را داریم، اگرچه لزوما نمی توانیم بگوییم که مدل رنو 9 کدام است. این مشخصات شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز، وضوح 1080p و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Omnivision OV64B و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 نیز در جلو قرار دارد. چیپست اسنپدراگون 778G با 12 گیگابایت رم و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی انرژی و توان این سری را تامین می کند.

Oppo Reno 9 Pro Plus

Oppo Reno 9 Pro Plus

در مورد Reno 9 Pro Plus، اطلاعات فاش شده نشان می دهد که این مدل از چیپست MediaTek Dimensity 8000 و سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX 766 استفاده خواهد کرد.

نظر شما در مورد طراحی سری اوپو رنو 9 و مشخصات احتمالی آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا