اخبار فناوری

طراحی قاب فلزی آیفون 15 پرو مشابه مک بوک پرو جدید خواهد بود

آیفون 15 پرو در پایان تابستان 1402 معرفی خواهد شد. با این حال، شایعات در مورد تلفن های همراه اپل 2023 مدت زیادی است که مطرح شده است و هر از چند گاهی ادعاهای جدیدی در مورد آنها مطرح می شود. به تازگی شنیده ایم که طراحی قاب فلزی آیفون 15 پرو مشابه مک بوک پرو جدید خواهد بود.

طراحی قاب فلزی برای آیفون 15 پرو

یک منبع مرتبط با اپل نیوز ادعا می کند که آیفون 15 پرو دارای تغییرات عمده ای در طراحی، از جمله حاشیه های نازک تر و لبه های خمیده قاب فلزی خواهد بود. طراحی آن شبیه قاب فلزی مک بوک پرو جدید است.

طبق این گزارش، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس (یا آیفون 15 اولترا) حاشیه نازک تری خواهند داشت. ما انتظار داریم که سری آیفون 15 دارای اندازه صفحه نمایش مشابه با سری آیفون 14 باشد، یعنی صفحه نمایش 6.1 اینچی برای آیفون 15 و آیفون 15 پرو و ​​صفحه نمایش 6.7 اینچی برای آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو مکس (یا اولترا) ). .

طراحی قاب آیفون 5C

طراحی قاب آیفون 5C

این اولین باری نیست که منبع گزارش ادعا می کند که طراحی قاب فلزی متفاوتی برای سری آیفون 15 وجود دارد. این طراحی شبیه به آیفون 5C است که در قسمتی که به صفحه نمایش می رسد صاف است، اما وقتی به پشت می رسد. دستگاه، لبه ها گرد هستند.

این رویکرد در جدیدترین زبان طراحی مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر نیز استفاده می شود. علاوه بر این، این گزارش ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون 15 پرو دارای طراحی بسیار مشابه با اپل واچ، با حاشیه‌های نازک‌تر و لبه‌های خمیده‌تر هستند که شبیه به هم به نظر می‌رسند.

در حالی که این منبع یکی از معتبرترین منابع در اخبار اپل نیست، بعید نیست که این شرکت بخواهد از طراحی واضح آیفون 12 (که در آیفون 13 و آیفون 14 تکرار شده است) بعد از 3 حرکت کند. سال ها.

نظر شما چیه؟ آیا این طراحی برای آیفون 15 پرو جذاب تر است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا