اخبار فناوری

طراحی احتمالی Oppo Find X6 Pro با سنسور دوربین 1 اینچی خود فاش شد

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، اوپو طراحی دوربین گوشی های پرچمدار سری Find X خود را اصلاح خواهد کرد.در حالی که Find X5 Pro دارای تنظیمات دوربین غیرعادی است، گفته می شود Oppo Find X6 Pro از نظر طراحی ماژول دوربین از Xiaomi 12S Ultra پیروی می کند. . همچنین در گزارشی جداگانه بار دیگر استفاده از سنسور تصویر ۱ اینچی برای لنز دوربین اصلی این گوشی تایید شده است.

طراحی احتمالی Oppo Find X6 Pro

سوت زن ایستگاه چت دیجیتال او به تازگی جزئیاتی در مورد Find X6 Pro، جانشین Find X5 Pro، با ماژول دوربین منحصر به فردش فاش کرده است. بر اساس این ادعا، اوپو تصمیم گرفته است مانند Xiaomi 12S Ultra از یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ در مرکز پنل پشتی گوشی استفاده کند.

طرح احتمالی گوشی دو لنز بزرگ را نشان می‌دهد که یک لنز سوم در داخل آن قرار دارد، احتمالاً برای یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی. بدون شک، Oppo برای توسعه داخلی به ISP MariSilicon نیز روی خواهد آورد. در نتیجه، ما معتقدیم که Oppo به استفاده از ترکیب دوربین Hasselblad در گوشی‌های پرچم‌دار خود ادامه خواهد داد، درست مانند کاری که OnePlus با OnePlus 10 Pro انجام داد. طبق رندرها، Find X6 Pro دارای پشتی خمیده است که احتمالاً با یک صفحه نمایش خمیده در طرف دیگر دستگاه همراه است.

طراحی احتمالی Oppo Find X6 Pro

طراحی احتمالی Oppo Find X6 Pro

علاوه بر این، Digital Chat Station ادعا می کند که Find X6 Pro از سنسورهای Sony IMX989 و Sony IMX890 استفاده خواهد کرد. به عنوان یادآوری، شیائومی قبلاً از اولین سنسور 12S Ultra استفاده کرده است و باید همان سنسور را با Xiaomi 13 Pro داشته باشد. در همین حال، IMX890 یک سنسور معرفی نشده است. با این حال، سنسور به اندازه IMX766 موجود در Find X5 Pro که ابعاد 1.56 اینچی را ارائه می دهد، نخواهد بود. به عبارت دیگر، انتظار داشته باشید که IMX890 به عنوان حسگر تصویر لنز فوق عریض دوربین عمل کند.

از سوی دیگر، مدل استاندارد Find X6 دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اولترا واید خود را با همان مشخصات قبلی حفظ می کند، اما لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی را با سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی جایگزین می کند.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی Oppo Find X6 Pro و امکان استفاده از سنسور 1 اینچی در دوربین این گوشی پرچمدار چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا