اخبار فناوری

طراحی احتمالی Honor Magic 5 Lite در رندرها به بیرون درز کرد

کمتر از یک ماه پیش، برای شما نوشتیم که یک گوشی ارزان قیمت 5G از Honor در راه است. این خبر به این دلیل بود که Honor Magic 5 Lite اگر به این دستگاه علاقه دارید، طراحی احتمالی Honor Magic 5 Lite در رندرها به بیرون درز کرده است و می توانید نگاهی بیندازید.

Honor Magic 5 Lite می سازد

به سری احترام بگذار جادو 4 مارس گذشته در چین معرفی شد. با نزدیک شدن به ماه مارس امسال، آنر در حال آماده شدن برای عرضه سری مجیک 5 است که در این راستا به نظر می رسد Honor Magic 5 Lite اولین دستگاه معرفی شده از این خانواده باشد.

پیش از آن، از طریق لو رفتن در کنسول گوگل پلی، نگاه دقیق تری به مشخصات این گوشی انداختیم. اکنون رندرهایی از گوشی داریم که Magic 5 Lite را به ما نشان می دهد.

همانطور که در رندرهای فاش شده قبلی دیده بودیم، تغییر طراحی ظریفی در جزیره دوربین عقب ایجاد خواهد شد. همانطور که از تصاویر نشان داده شده است، پشت دارای یک دوربین سه گانه است.

گفته می شود تنظیمات دوربین سه گانه دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

با این حال، در قسمت جلویی دستگاه یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز وجود دارد.همانطور که می بینید، Honor Magic 5 Lite از یک لبه صفحه نمایش منحنی دوگانه با حفره ای در مرکز لبه بالایی بهره می برد.

انتظار می رود این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 695 در بخش سخت افزار باشد. این تراشه در Honor Magic 4 Lite نیز استفاده شد. این پردازنده با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

علاوه بر این، Magic 5 Lite با Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد. اگر درست باشد، این یک نکته منفی برای گوشی میان رده 2023 خواهد بود. انتظار می رود یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی دستگاه را تامین کند. در نهایت با توجه به مشخصات فاش شده، این گوشی از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما چیه؟ آیا منتظر گوشی اقتصادی جدید آنر هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا