اخبار فناوری

طبق گزارش، سامسونگ روی یک سنسور 600 مگا پیکسلی کار می کند، اما در حال حاضر زمان عرضه ی آن مشخص نیست

امسونگ روی یک سنسور 600 مگا پیکسلی کار می کند

طبق گزارش، سامسونگ روی یک سنسور 600 مگا پیکسلی کار می کند، اما در حال حاضر زمان عرضه ی آن مشخص نیست.

با دیدن ترکیب رقم بزرگ مگا پیکسل و سامسونگ در کنار هم چنین برمی آید که غول کره ای روی یک سنسور 600 مگا پیکسلی کار می کند. قبلاً، چندین گزارش عملکرد سامسونگ بر روی دوربین 108 مگا پیکسلی برای سری گوشی های هوشمند آینده اش را خبر داده بودند. طبق یک اسلایدی که توسط یک فروشنده ی اسرار و اطلاعات محرمانه پخش شده است، هر وقت این امر محقق شود به نظر می رسد که شرکت برنامه های بزرگی برای آینده دارد.

سنسور دوربین 600 مگا پیکسلی سامسونگ 12 درصد از صفحه ی پشت گوشی هوشمند را اشغال می کند و این مورد به سایز مدل گوشی بستگی دارد.

طبق یک اسلاید جدیدی که از افشاگر معروف حوزه ی فناوری Ice Universe منتشر شده است جزئیاتی را در مورد طرح های سامسونگ  ارائه می دهد که حاکی از معرفی یک سنسور دوربین 600 مگا پیکسلی برای گوشی های هوشمند آتی می باشد. غول کره ی جنوبی گزارش داده است که بر روی سنسور این کالیبر قبلاً کار کرده است. اما حتی پس از آن، به نظر می رسد اینها ابتدا در خودروها اعمال می شوند سپس به تلفن های هوشمند راه می یابند. با ضبط فیلم 8K در تلفن های هوشمند، البته در ظرفیت محدود، در آینده امکان فضای بیشتری هنگام ضبط فیلم با کیفیت بالا در گوشی های تلفن همراه وجود خواهد داشت.

ایده ی اضافه کردن یک سنسور با مگا پیگسل بسیار بالا احتمالاً به کاربران این امکان را می دهد که هنگام ضبط تصاویر یا فیلم های ثابت می توان روی اشیا و سایر موارد مورد علاقه زوم کرد و تصویر را بزرگ نمود بدون اینکه  روی کیفیت وضوح تصویر اثر نامطلوبی داشته باشد. به هرحال، اضافه کردن حتی یکی از این سنسورها برای شرکت یک کار بسیار سخت خواهد بود. یکی اینکه، احتمال می دهیم که سنسور 600 مگا پیکسلی سامسونگ ضخامت دوربین را افزایش می دهد، و شرکت می بایست یک راهی برای کاهش اندازه ی گوشی پیدا کند و یا ریسک یک گوشی منفور را بپذیرد.

علاوه بر این، در اسلایدی که توسط افشاگر معروف حوزه ی فناوری Ice Universe منتشر شده است بیانگر این مطلب می باشد که این سنسور، یک سنسور بزرگ است که تقریباً 12 درصد از فضای پشت گوشی را اشغال می کند و 22 میلی متر از سطح گوشی بیرون زده است. از دیدگاه طراحی، این مورد جلوه ی زیبایی برای پرچمدار گلکسی S نخواهد بود، بنابراین جالب است که ببینیم سامسونگ چه راه حلی برای این امر ارائه می دهد. همچنین مهم است که توجه داشته باشیم که قبل از مشاهده ی سنسور دوربین 600 مگا پیکسلی احتمالاً ابتدا شاهد یک سنسور دوربین 250 مگا پیکسلی خواهیم بود، همانطور که شایع شده که سامسونگ تولید در این زمینه را آغاز کرده است.

آیا شما برای دیدن دوربین 600 مگا پیگسلی گوشی های هوشمند آتی که به بازار می آیند هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

                                                                منبع خبر : Ice Universe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا