اخبار فناوری

صفحه نمایش دو لبه خمیده احتمالاً برای شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس وجود دارد

شارژر 210 وات احتمالا شیائومی در یکی از اعضای خانواده است ردمی نوت 12 استفاده کنید. به نظر می رسد شیائومی او می خواهد این سری از خانواده ردمی نوت را کمی بیشتر تصاحب کند. در شایعات می شنویم که صفحه نمایش خمیده دو لبه برای شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus ممکن است.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

شیائومی اخیرا به رونمایی از گوشی های سری اشاره کرده است ردمی نوت 12 باید در این ماه برگزار شود. ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزئیات این محصولات نداریم، اما به نظر می رسد این خانواده سه دستگاه زیر را در زمان عرضه خواهند داشت:

  1. 1- Redmi Note 12
  2. 2- Redmi Note 12 Pro
  3. 3- Redmi Note 12 Pro Plus
Redmi Note 12 Pro Plus

Redmi Note 12 Pro Plus

بر اساس تجربه قبلی با نسل‌های قبلی Redmi Note، انتظار داریم این لیست در طول زمان طولانی‌تر و طولانی‌تر شود.

در حال حاضر و قبل از مراسم رسمی راه اندازی، می توانیم روی برخی سرنخ های فاش شده مانند این بنر تمرکز کنیم. شبیه یک گوشی استوک است ردمی نوت 12 احتمالاً این گوشی Redmi Note 12 Pro Plus است، صفحه نمایش دو طرفه منحنی دارد و در این پوستر قابل مشاهده است. طبیعتاً این کار به یک پنل OLED نیز نیاز دارد.

همانطور که گفتیم هنوز جزئیات کمی در مورد گوشی های Redmi Note 12 می دانیم و تاکنون گفته شده است که چیپست سایز 1080 برای مدل های Pro و Pro Plus استفاده خواهد شد.

Dimensity 1080 از چندین جهت نسبت به Dimensity 920 پیشرفت کرده است، اما بسیاری بر توانایی تراشه برای کنترل دوربین 200 مگاپیکسلی تمرکز می کنند. انتظار داشتن دوربین 200 مگاپیکسلی از حداقل یکی از گوشی های Redmi Note 12 دور از انتظار نیست.

پیش از این شاهد بودیم که Redmi رسماً در Weibo تایید کرده است که سری Redmi Note 12 حداکثر تا تاریخ 9 نوامبر 1401 (پایان ماه جاری) در چین رونمایی خواهد شد. این شرکت بدون به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر تایید کرد که نوت 12 به دو فناوری جدید مجهز می شود که برای اولین بار به دنیا ارائه می شود.

به نظر می رسد که سری Redmi Note 12 اولین گوشی هوشمند دارای چیپست در جهان باشد سایز 1080 علاوه بر این، احتمالا شارژ سریع 210 وات پشتیبانی ممکن است کمی سریعتر از فناوری شارژ سریع 200 واتی iQOO 10 Pro باشد.

MediaTek Dimension 1080 راه اندازی شد: عکاسی 200 مگاپیکسلی برای گوشی های ارزان قیمت

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد را شکست: 0 تا 100 درصد در تنها 8 دقیقه

نطر شما چی هست؟ فکر می کنید نمایشگر منحنی دو لبه برای یک دستگاه مقرون به صرفه منطقی است؟ به نظر می رسد ردمی می خواهد یک میان رده لوکس در سری نوت 12 داشته باشد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا