اخبار فناوری

شیائومی Wireless AR Glass در MWC 2023 رونمایی شد: Xiaomi Wireless AR Glass Edition Discovery

هدست های واقعیت افزوده باید در سال 2023 سر و صدای زیادی به پا کنند، به خصوص که اپل بالاخره امسال تلاش خود را در این زمینه نشان خواهد داد. در نمایشگاه MWC 2023، عینک واقعیت افزوده بی سیم شیائومی با نام Xiaomi Wireless AR Glass Discovery Edition به نمایش گذاشته شد که محصول جالبی به نظر می رسد.

عینک واقعیت افزوده بی سیم شیائومی

شیائومی Wireless AR Glass نام یک محصول مفهومی از عینک های هوشمند بی سیم این برند است. این بدان معناست که هنوز برای عرضه عمومی آماده نیست و برای نشان دادن پیشرفت شیائومی در این زمینه به نمایش گذاشته شده است.

این عینک به تلفن یا دستگاه دیگر شما متصل می شود و یک تجربه AR همهجانبه بدون سیم یا دانگل ارائه می دهد. عینک AR شیائومی حافظه داخلی ندارد، بنابراین برای کار کردن باید به دستگاه میزبان متصل شود.

این عینک دارای دو صفحه نمایش Micro OLED با یک ماژول منشور راهنمای نور آزاد است که محتوا را به چشم شما نمایش می دهد. این صفحه نمایش ها دارای حداکثر روشنایی 1200 نیت هستند. شیائومی نیز از سه دوربین خارجی استفاده می کند که برای نظارت بر دنیای اطراف کاربر استفاده می شود.

این هدست شیائومی AR دارای لنزهای الکتروکرومیک است. یعنی با فشردن یک دکمه شیشه کاملا دود می شود تا اگر بخواهید از محتوای واقعیت مجازی یا VR استفاده کنید و نیازی به دیدن فضای واقعی پشت عینک نباشید، هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد. . حال اگر می خواهید محتوای واقعیت افزوده یا AR در محیط اطراف نمایش داده شود، می توانید آن را از دودی به شفاف تغییر دهید. چنین ویژگی پیش از این برای هدست اپل نیز گزارش شده بود.

شیشه شفاف و دودی عینک شیائومی برای جابه‌جایی بین حالت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

شیشه شفاف و دودی عینک شیائومی برای جابه‌جایی بین حالت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

این هدست شیائومی AR دارای بدنه آلیاژی منیزیم-لیتیوم با عناصر فیبر کربنی است که وزن آن را به 126 گرم می رساند.

عینک واقعیت افزوده بی سیم شیائومی مانند هدست Meta Quest Pro از تراشه کوالکام اسنپدراگون XR2+ نسل 1 آنها از پلتفرم توسعه Snapdragon Spaces XR استفاده و پشتیبانی می کنند. شیائومی همچنین دستورات AR Gesture خود را با تشخیص فضایی برای دستورات و عملکرد دقیق توسعه داده است.

نسل اول اسنپدراگون AR2 کوالکام برای عینک های واقعیت افزوده به طور رسمی معرفی شد

تأخیر عملکرد هدست هنگام اتصال به تلفن هوشمند به 50 میلی‌ثانیه می‌رسد، که شیائومی می‌گوید همان چیزی است که از یک هدست سیمی AR/VR سنتی انتظار دارید. این یک دستاورد قابل توجه است.

با هم فیلم ارائه این کلاه ایمنی را می بینیم:

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید هدست واقعیت افزوده شیائومی را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا