اخبار فناوری

شیائومی 13 اولترا ممکن است دیرتر از حد انتظار معرفی شود

شیائومی یک عضو جدید از پرچمداران سری 11 خود را با توسعه Ultra معرفی کرد. در سری 12، معرفی این ممبر به قدری تاخیر داشت که با سری 12 اس رونمایی شد، پس از معرفی سری 13 شیائومی با مدل های معمولی و پرو، کاربران زیادی منتظر مدل اولترا هستند. با این حال، گزارش‌های جدید به ما می‌گویند که Xiaomi 13 Ultra ممکن است دیرتر از حد انتظار معرفی شود.

تاخیر در معرفی شیائومی 13 اولترا

همانطور که احتمالاً به خاطر دارید، ماه گذشته بود که گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی به طور رسمی در چین عرضه شدند. گفته می شود این دستگاه ها در جریان نمایشگاه MWC 2023 در بارسلون ماه آینده به بازار جهانی معرفی خواهند شد. در حالی که خط تولید در حال حاضر شامل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو است، شایعاتی در مورد شیائومی 13 اولترا نیز وجود دارد.

مدیر عامل شیائومی، لی جون اخیرا تایید کرده است که این برند شیائومی 13 اولترا را به عنوان پرچمدار اصلی خود برای بازارهای چین و جهان عرضه خواهد کرد. این موضوع منجر به شایعات زیادی شده است که ادعا می کنند این معرفی می تواند در طول رویداد MWC 2023 انجام شود. با این حال، اطلاعات متناقضی در مورد زمان معرفی منتشر می شود.

لوگوی جدید شیائومی

شیائومی

طبق گزارشی از Digital Chat Station، پرچمداران سری OPPO Find X6 و Honor Magic 5 اندکی پس از سال نو چینی عرضه خواهند شد. سال نوی چینی 2 فوریه 1401 است. با توجه به جشن های طولانی، انتظار می رود هر دو سری در اواخر فوریه منتشر شوند، اما منبع این گزارش به شدت معتقد است که Xiaomi 13 Ultra در این بازه زمانی عرضه نخواهد شد و همزمان با رقبا

همچنین بعید است که شیائومی 13 اولترا در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شود. با این حال، عرضه جهانی دستگاه های رده بالای شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تایید شده است. اگر شایعات منتشر شده در سایت های چینی را باور کنید، شیائومی 13 اولترا می تواند تا پایان زمستان امسال برای بازار چین آماده شود. با این حال مشخص نیست که آیا این پرچمدار همزمان در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

تا کنون، اطلاعات موجود در شیائومی 13 اولترا این نشان می دهد که دستگاه می تواند یک دوربین چهارگانه در پشت با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور 1 اینچی Sony IMX989 ارائه دهد. هر چهار دوربین می‌توانند فوکوس خودکار PDAF داشته باشند و دوربین اصلی احتمالاً تثبیت‌کننده قوی مانند گیمبال را ارائه می‌کند. بعید نیست که از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کند و تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 512 گیگابایت یا حتی 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه دهد.

نظر شما چیه؟ منتظر شیائومی 13 اولترا هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا