اخبار فناوری

شیائومی 12 اولترا ماه آینده با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد

برند چینی شیائومی محصولات بسیار قدرتمند و جاه طلبی را در سری پرچمداران خود دارد. این بار نوبت به پرچمدار جدیدی رسیده که قدرت این شرکت محبوب چینی را به نمایش می گذارد. شیائومی 12 اولترا به زودی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. با مایفون مگ با من بودن.

شیائومی 12 به زودی در دسترس خواهد بود

شرکت چینی شیائومی مدتی است که پرچمدار سری 12 شیائومی خود را عرضه می کند که اولین مدل از این سری در دسامبر سال گذشته به طور رسمی وارد بازار شد. البته مدل اصلی و برتر این سری یعنی شیائومی 12 اولترا هنوز وارد بازار نشده است. با توجه به تاریخ عرضه Xiaomi Mi 11 Ultra، به نظر می رسد زمان بیشتری تا عرضه Xiaomi 12 Ultra باقی مانده است.

با این حال، اکنون به نظر می رسد که این مدل پرچمدار ماه آینده عرضه شود. در حالی که منتظر عرضه رسمی این گوشی هوشمند هستیم، اخبار و گمانه زنی های زیادی در مورد این دستگاه به گوش می رسد. جدیدترین این گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی 12 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در دسترس خواهد بود. ظرفیت این باتری همانند نسل قبلی است.

شیائومی 12 اولترا

بزرگترین ویژگی این گوشی هوشمند پرچمدار دوربین قدرتمند آن است. بنیانگذار شیائومی، رئیس گروه موبایل شیائومی و مدیر عامل این شرکت، لی جون، گفت که دوربین پرچمدار جدید شیائومی به طور مشترک توسط شیائومی و لایکا تولید شده است. این به شدت قدرت شیائومی را در تصویربرداری موبایل و تجربه دوربین تلفن همراه افزایش می دهد.

گفته می شود پرچمدار دوربین محور ساخته شده توسط شیائومی و لایکا دارای سه دوربین عقب است. این گوشی هوشمند پرچمدار دارای دوربین اصلی فوق العاده پایین، لنز تله فوتو عالی و دوربین پریسکوپ است. علاوه بر این، دوربین اصلی گوشی هوشمند از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند. همچنین از الگوریتم تصویربرداری لایکا برای پشتیبانی از فیلترهای فیلم و ویدیوی 8K استفاده می کند و رنگ طبیعی، فیلترهای سیاه و سفید لایکا و موارد دیگر را ارائه می دهد.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

گزارش‌های اخیر از افشاگر محبوب Weibo @DCS نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند ماه آینده رسماً عرضه می‌شود. دوربین اصلی از یک سنسور 200 مگاپیکسلی فوق‌العاده پایین‌تر با اندازه تقریباً 1 اینچ، صفحه نمایش 165 هرتزی سامسونگ با نوسازی فوق‌العاده بالا و حاشیه بسیار باریک استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین از آداپتور شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می کند، ما تقریبا مطمئن هستیم که این گوشی هوشمند تا 200 وات را پشتیبانی نخواهد کرد. زیرا احتمالا این گوشی هوشمند حداکثر 100 وات شارژ سریع را پشتیبانی می کند.

در حال حاضر پنج پرچمدار چینی وجود دارد که از آداپتورهای شارژ 200 واتی پشتیبانی می کنند. این گوشی های هوشمند شامل Xiaomi 12 Ultra، پرچمدار جدید موتورولا، تلفن بازی ROG 6، Realme GT2 Master Explorer Edition و iQOO 10 Pro هستند. لی جون، بنیانگذار شیائومی، گفت که لایکا 109 سال است که در بازار حضور داشته است. این شرکت همچنین معتقد است که زیبایی شناسی لایکا بهترین معیار در دنیای دوربین محسوب می شود.

شیائومی 12 اولترا

عمق همکاری بین شیائومی و لایکا نیز بی سابقه است. کل پیوند تصویربرداری گوشی هوشمند، یعنی اپتیک، تصویربرداری، پردازش تصویر، تجربه و غیره، به طور مشترک توسط هر دو طرف توسعه داده شده است. این یک ادغام کامل از دو قابلیت تصویربرداری است. علاوه بر همکاری چین و آلمان، لایکا همچنین تیمی از مهندسان را به طور خاص به پکن فرستاد تا در کنار مهندسان شیائومی کار کنند و عیب‌یابی مفصلی را انجام دهند.

زیر کاپوت، این گوشی هوشمند پرچمدار ممتاز با آخرین پردازنده پرچمدار کوالکام، نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس عرضه می شود. این تراشه از فرآیند تولید 4 نانومتری TSMC استفاده می کند. در مقایسه با فرآیند 4 نانومتری سامسونگ، فرآیند TSMC 4 نانومتری دارای نرخ راندمان بالاتر و کنترل توان بهتر است.

به طور خاص، حداکثر توان پایه پردازنده قدرتمند Cortex-X2 Snapdragon 8 Plus 1-3.2 گیگاهرتز است. اگرچه عملکرد آن بهتر است، اما مصرف انرژی تراشه نیز بالاتر است. به طور رسمی، مصرف انرژی پردازنده این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 حدود 30 درصد کاهش یافته است و مصرف انرژی GPU تا 30 درصد کاهش می یابد. مصرف انرژی کلی این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 حدود 15 درصد کاهش یافته است.

با توجه GizChinaطبق همه گزارش ها، گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی در ماه جولای به طور رسمی معرفی خواهد شد. با این حال، در حال حاضر تاریخ رسمی برای عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا