اخبار فناوری

شیائومی قصد دارد کامپیوترهای شخصی تولید کند

شیائومی علاوه بر گوشی های هوشمند، کالاهای مصرفی و طیف گسترده ای از محصولات دیگر مانند لوازم خانگی، قصد دارد وارد بازارهای دیگری نیز شود. تجارت گوشی های هوشمند آنها در بازار به خوبی پیش رفته است و حتی قصد دارند اولین خودروی مجهز به هوش مصنوعی خود را تولید کنند و بتوانند وارد بازار خودروهای برقی شوند. در حال حاضر این شرکت در حال آماده شدن برای ورود به بازار رایانه های شخصی است. البته تاکنون چندین لپ تاپ ویندوزی این برند عرضه شده است.

کامپیوتر شخصی شیائومی

طبق گزارشات، محصولات جدید شیائومی در رده رایانه های شخصی قرار بود در 10 دسامبر 1401 رونمایی شوند. این مراسم به دلیل درگذشت جیانگ زمین، دبیر کل سابق حزب کمونیست چین به تعویق افتاد.

گفته می شود شیائومی می خواهد با 2 مدل مختلف وارد بازار رایانه های شخصی شود. به نظر می رسد این 2 طرح رایانه شخصی شیائومی کمی زودتر برای افراد منتخب به نمایش درآمده و منتظر رونمایی عمومی هستیم.

بیایید با اول شروع کنیم. به نظر می رسد که مینی رایانه شخصی شیائومی یک دستگاه فرم کوچک (SFF) است و در نسخه اولیه ارائه شده است. سخت افزار داخل کیس فاش نشده است و بعید است شیائومی آن را به عنوان یک کیت کامل بفروشد.

سیستم دوم یک کامپیوتر کوچک با فرم فاکتور مشابه مک مینی یا Intel NUC است. بر اساس گزارش ها، این دستگاه از یک APU 45 واتی MD Ryzen 7 6800H با پردازنده گرافیکی Radeon 680M RDNA2، شانزده گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD استفاده می کند و شایعات حاکی از آن است که قیمت آن 3999 یوان یا حدود 570 دلار خواهد بود.

آیا فکر می کنید بازار رایانه های شخصی از شیائومی استقبال می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا