اخبار فناوری

شیائومی قابلیت همگام سازی گالری MIUI را برای کاربران جهانی متوقف خواهد کرد

مانند iCloud اپل، شیائومی دارای پلتفرم خدمات ذخیره سازی اطلاعات خود به نام Xiaomi Cloud است که می تواند برای ذخیره داده های مهم مانند عکس ها، مخاطبین و یادداشت ها استفاده شود. این شرکت همچنین دارای قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و ویدیوها را از گالری خود با فضای ابری همگام کنند. با این حال، امروز شیائومی اعلام کرد که قابلیت همگام‌سازی گالری ابری MIUI را برای کاربران جهانی متوقف می‌کند.

ویژگی همگام‌سازی گالری MIUI شیائومی را متوقف کنید

با توجه اعلامیه به طور رسمی، ویژگی Gallery Sync دیگر توسط Xiaomi Cloud پشتیبانی نخواهد شد. شیائومی هنوز تاریخ دقیقی را برای توقف این ویژگی مشخص نکرده است، اما باید از سال 2023 شروع شود.

کاربرانی که عکس‌ها و ویدیوهایشان در فضای ابری ذخیره شده است، همچنان می‌توانند از طریق Google Photos به آنها دسترسی داشته باشند. ظاهرا شیائومی در حال همکاری با گوگل برای پشتیبانی از انتقال و پشتیبان گیری اطلاعات است.

برای محافظت از عکس‌ها و ویدیوهای شما، شیائومی روشی مناسب برای انتقال محتوای گالری همگام‌سازی موجود به Google Photos ارائه می‌کند. علاوه بر این، کاربران می توانند داده های خود را از شیائومی کلود به دستگاه های محلی یا رایانه های شخصی خود دانلود کنند.

ویژگی همگام‌سازی گالری MIUI شیائومی را متوقف کنید

ویژگی همگام‌سازی گالری MIUI شیائومی را متوقف کنید

در این پیام ذکر شده است که پنجره انتقال Google Photos در سال 2023 بسته می شود و گزینه های دانلود داده ها آفلاین خواهند بود. پس از آن، تمام داده های گالری موجود ذخیره شده در شیائومی کلود برای همیشه حذف می شوند.

علاوه بر این، شیائومی تمامی عضویت‌های شیائومی در فضای ابری را لغو کرده و به کاربران بازپرداخت کامل خواهد داد. با این حال، تاریخ شروع این حالت هنوز مشخص نیست. همچنین لازم به ذکر است که سایر ویژگی های ابری شیائومی مانند همگام سازی و پشتیبان گیری از سایر داده ها (مانند مخاطبین، پیام ها و یادداشت ها) همچنان قابل استفاده هستند.

نظر شما در مورد توقف ویژگی همگام‌سازی گالری MIUI توسط شیائومی برای کاربران در سراسر جهان چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا