اخبار فناوری

شیائومی ردمی نوت 12 توربو گواهینامه 3C را دریافت کرد

امروز یک گوشی هوشمند ناشناخته گواهینامه 3C را دریافت کرد. این گوشی جدید احتمالا Redmi Note 12 Turbo است. لیست 3C قدرت شارژر این دستگاه را نشان می دهد. با مایفون مگ بیایید به سراغ جزئیات این گوشی هوشمند شیائومی برویم.

Redmi Note 12 Turbo از یک شارژر 67 واتی پشتیبانی می کند

بر اساس داده های گواهی 3C، این گوشی هوشمند آینده شیائومی دارای شماره مدل 23049RAD8C است. این گوشی هوشمند از شارژر 67 واتی پشتیبانی می کند. آداپتور 67 وات شیائومی با شماره مدل MDY-12 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. با توجه به شایعات اخیر، انتظار می رود که این گوشی هوشمند ناشناخته، به نام ردمی نوت 12 توربو به کاربران برسد.

شیائومی ردمی نوت 12

قدرت پردازشی مورد نیاز تراشه Redmi Note 12 Turbo اسنپدراگون 7 نسل 2 که ارائه خواهد شد گران ترین نسخه این گوشی هوشمند به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. نوت 12 توربو باید به طور پیش فرض اندروید 13 و MIUI 14 را اجرا کند.

مانند گیزموچینا وی تصریح می کند که این گوشی هوشمند احتمالا دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح FullHD+ و نرخ رفرش بالا خواهد بود. برخلاف سایر مدل های سری ردمی نوت 12، حسگر اثر انگشت در این مدل در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد. بنابراین، Redmi Note 12 Turbo اولین دستگاه از سری Redmi Note خواهد بود که دارای این نوع حسگر اثر انگشت است.

گفته می شود سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی است و دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی در کنار آن قرار خواهند گرفت. ردمی نوت 12 توربو احتمالا به باتری با ظرفیت بالا مجهز خواهد شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی باشد. احتمالا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. زیرا این دستگاه شروع به دریافت گواهینامه کرده است.

Qualcomm Snapdragon 7 Gen 2 به زودی عرضه می شود؟

نطر شما چی هست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، به نظر شما چه قیمتی برای Redmi Note 12 Turbo مناسب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا