اخبار فناوری

شیائومی ردمی نوت 12 با تراشه مدیاتک در راه است؟

اولین شایعه در مورد نسل جدید گوشی های مقرون به صرفه شیائومی ردمی منتشر شد. این گزارش به Redmi Note 12 اشاره می کند و نشان می دهد که می تواند دارای تراشه MediaTek باشد. همانطور که شنیده شد شیائومی ردمی نوت 12s احتمالاً در اواخر اردیبهشت یا اواخر ژوئن 1402 منتشر خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت 12s

شیائومی پیش از این سری Redmi Note 11S، سری Xiaomi 12S و Xiaomi 12T را به عنوان نسخه های فرعی به روز شده مدل های پایه این خانواده ها معرفی کرده بود. همانطور که می شنویم، احتمالا در چند ماه آینده باید شاهد مدل S از سری ردمی نوت 12 باشیم.

هیچ مدرک مشخصی از سری Redmi Note 12S یا مشخصات آن وجود ندارد، اما منبع ادعا می کند که در مورد عرضه این سری از یکی از توزیع کنندگان اروپایی شیائومی شنیده است.

این نشان می دهد که سری Redmi Note 12S به جای انحصاری بودن در بازار چین یا هند، باید در سراسر جهان نیز عرضه شود. همانطور که گفته شد، بفروشید ردمی نوت 12 اس از اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد 1402 شروع خواهد شد.البته توجه داشته باشید که ممکن است دستگاه زودتر از زمان بندی فروش بازار به صورت رسمی معرفی شود.

این منبع می افزاید که دو سری از گوشی های هوشمند ردمی نوت 12 اس آنها تحت کدهای “اقیانوس” و “دریا” توسعه یافته اند. البته این اسامی رمز هنوز در جاهای دیگر مشاهده نشده است.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد گوشی های با کد «Sea» یا «Ocean» وجود دارد. با این حال، منبع ادعا می کند که هر دو دستگاه می توانند به چیپست های مدیاتک مجهز شوند، هرچند هنوز مشخص نیست که کدام مدل مدیاتک.

همچنین گفته می شود یک مدل دارای NFC خواهد بود و مدل دیگر این قابلیت را نخواهد داشت. بنابراین به نظر می رسد سری Redmi Note 12S دستگاه های کاملاً مقرون به صرفه ای باشند. برای مقایسه، شیائومی Redmi Note 11S را با قیمتی در حدود 200 یورو در اروپا به فروش می رساند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر سری Redmi Note 12s هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا