اخبار فناوری

شیائومی در حال آماده سازی یک برند یا سری جدید در گوشی های هوشمند خود است

شیائومی برای پاسخگویی به نیازها و سلایق مخاطبان مختلف به شدت به برندهای فرعی مانند Redmi و Poco متکی است که البته گاهی اوقات زیاده روی می شود! اما اکنون، طبق یک گزارش جدید، این شرکت ممکن است در حال آماده شدن برای معرفی یک سری کاملاً جدید از دستگاه ها یا یک برند فرعی دیگر باشد.

اما این بار یک ویژگی متمایز و دوست داشتنی وجود خواهد داشت. منابع ادعا می کنند که این زیربرند یا سری جدید شامل گوشی های هوشمندی می شود که نسخه تقریباً خالص و ساده اندروید را اجرا می کنند.

منابع ادعا می کنند که شیائومی در حال برنامه ریزی برای معرفی برندهای فرعی جدید یا شاید سری جدید است. این پست نام برند یا زیرمجموعه آینده را فاش نکرد، اما اشاره کرد که برای جامعه علاقمندان به فناوری طراحی خواهد شد.

به این گزارش مشخص شده است که گوشی های هوشمندی که با این برند یا سری های ادعایی فروخته می شوند، از آن جا می آیند پردازنده های سری 700 کوالکام پشتیبانی و اندروید پاک با حداقل سفارشی سازی اجرا کردن

شیائومی در حال آماده سازی یک برند یا سری جدید در گوشی های هوشمند خود است

برند جدید گوشی شیائومی دوباره طرفداران خالص اندروید را هدف قرار داده است

این خبر می تواند برای جامعه بزرگی از کاربران شیائومی که با رابط کاربری شلوغ و سنگین این شرکت کنار نمی آیند بسیار خوشحال کننده باشد. علاوه بر این، ظاهراً این گوشی‌ها با سه به‌روزرسانی بزرگ و چهار سال وصله‌های امنیتی به موقع، با به‌روزرسانی‌های منظم و طولانی، خیال کاربران را راحت می‌کنند. لازم به ذکر است که پیش از این شیائومی در گوشی های خانواده Mi A خود از اندروید خالص برای کاربران علاقه مند استفاده می کرد. اما کار این خانواده با گوشی هوشمند Mi A3 در سال 2019 به پایان رسید. از آن زمان تاکنون، کاربران مختلف درخواست های زیادی برای احیای این خانواده یا گوشی های مشابه از شیائومی داشته اند.

در مورد قیمت، منابع نشان می دهند که قیمت این گوشی های هوشمند بین 188 تا 313 دلار خواهد بود. جالب اینجاست که اکثر گوشی های ردمی و پوکو نیز در همین محدوده قرار دارند. مشخص نیست که شیائومی چه راه حلی برای جلوگیری از رقابت درون برند در نظر گرفته است. علاوه بر این، دستگاه هایی که تحت این زیر نام تجاری یا سری جدید عرضه خواهند شد، در هند ساخته خواهند شد.

گزارش منبع ادعا می کند که گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تحت این برند یا سری چیپ ست جدید اسنپدراگون 765 مجهز خواهد شد. در حالی که گوشی های برتر دارای چیپست هستند اسنپدراگون 778 مجهز خواهد شد.

شیائومی این روزها علاقه خاصی به بخش گوشی های هوشمند دارد. زیرا او معتقد است که بی توجهی وان پلاس و کاهش محبوبیت دستگاه های پیکسل در هند، خلاء ایجاد کرده است که می توان آن را به خوبی با مجموعه ای از دستگاه ها یا برندهای فرعی جدید پر کرد.

باید بدانید که شیائومی هنوز هیچ یک از ادعاهای این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. لذا پیشنهاد می کنیم تا زمان انتشار اطلاعات تکمیلی و کاملتر، مطالب فوق را با شک و تردید مشاهده نمایید.

نظر شما در مورد این خانواده جدید چیست؟ آیا اندروید خالص را در گوشی های شیائومی ترجیح می دهید یا MIUI شیائومی؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا