اخبار فناوری

شیائومی به زودی تولید انبوه شارژر 300 واتی خود را آغاز خواهد کرد

طبق اطلاعاتی که اخیرا توسط ایستگاه چت دیجیتال فاش شده است که شیائومی قصد دارد فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی خود را به تولید انبوه برساند که می تواند گوشی هوشمند را تنها در پنج دقیقه به طور کامل شارژ کند. این شرکت به تازگی از مدل موفق Redmi Note 12 Pro+ رونمایی کرده است و به نظر می رسد این فناوری در آینده نزدیک در مدل های مختلف عرضه خواهد شد.

شارژ 300 وات شیائومی

نسخه اصلاح شده ردمی نوت 12 پرو پلاس باتری 4100 میلی آمپر ساعتی خود را تنها در دو دقیقه تا 50 درصد شارژ می کند و به لطف فناوری شارژ فوق سریع 300 واتی تنها در پنج دقیقه به طور کامل شارژ می شود.این فناوری به حداکثر توان 290 وات می رسد. نزدیک به 300 وات

فناوری شارژ فوق سریع Redmi 300W نتیجه طراحی خلاقانه و مواد جدید، از شارژر گرفته تا معماری شارژ گوشی و باتری است. این شارژر از یک محلول یکپارچه نسل چهارم GaN (نیترید گالیوم) استفاده می کند که همان اندازه شارژر 210 واتی شیائومی قبلی را حفظ می کند، اما با افزایش 43 درصدی توان، چگالی 2.31 وات بر سانتی متر مکعب را به دست می آورد.

معماری شارژ شامل یک تراشه پمپ شارژ سفارشی 6:2 با حداکثر راندمان تبدیل 98٪ است. این معماری مشکل گرمایش جریان زیاد در مسیر ورودی شارژر را حل کرده و افزایش دمای شارژ از منبع را کاهش می دهد. پمپ های شارژ چندگانه در یک طراحی غیرمتمرکز چیده شده اند تا به طور موثر از تولید گرمای متمرکز جلوگیری کنند و به اوج قدرت پایدار برای بیش از 2 دقیقه دست یابند.

شارژ ردمی 300 وات

شارژ 300 وات شیائومی

فناوری شارژ فوق سریع Redmi 300W پیشرفتی در فناوری شارژ سریع است و می تواند نحوه استفاده ما از گوشی های هوشمند را تغییر دهد. با قابلیت شارژ کامل گوشی هوشمند تنها در پنج دقیقه، کاربران دیگر نگران تمام شدن باتری نخواهند بود. از این فناوری می توان برای دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ و خودروهای برقی نیز استفاده کرد.

تاریخ عرضه و مدل خاصی که این ویژگی را خواهد داشت هنوز مشخص نیست، اما با نمایش موفقیت آمیز مدل ردمی نوت 12 پرو پلاس با این فناوری، زمان زیادی از عرضه این ویژگی برای گوشی های هوشمند تجاری نمی گذرد.

نظر شما در مورد فناوری شارژ 300 واتی شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا