اخبار فناوری

شایعه جالبی درباره Surface Duo 3 مایکروسافت منتشر شده است

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت نتوانست تلفن های همراه اندرویدی را عرضه کند. Surface Duo تاشو دارای یک لبه لولای مشخص برای درخشش در میان تاشوها بود، اما فاکتور مهم دیگری یعنی صفحه نمایش انعطاف پذیر پیوسته را نداشت و هنوز هم ندارد. دو ماه پیش برای شما در Tranji این صفحه نمایش انعطاف پذیر و پیوسته را نوشتیم Surface Duo 3 ممکن است. اکنون این شایعه جالب مایکروسافت Surface Duo 3 در حال تکرار است و احتمال افزایش دقت آن وجود دارد.

Microsoft Surface Duo 3

مایکروسافت نسل اول Surface Duo را در سال 2020 معرفی کرد. این محصول یک گوشی اندرویدی تاشو با دو صفحه نمایش مستقل بود که با طراحی لولای فوق العاده و ضخامت بسیار نازک جذاب به نظر می رسید.

مایکروسافت Surface Duo 2 که در سال 2021 عرضه شد هنوز هم همان طراحی را داشت، اما با مشخصات بهتر و دوربین اصلی واقعی! طبق یک گزارش جدید، مایکروسافت می تواند از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر و یکپارچه تاشو به جای 2 صفحه مستقل در Surface Duo 3 استفاده کند.

این گزارش حاکی از آن است که پس از حدود یک سال نمونه سازی و تست سخت افزاری، مایکروسافت تصمیم گرفته است تا Surface Duo 3 را به عنوان یک گوشی تاشو مانند سری Galaxy Z Fold عرضه کند. انتظار می رود Duo 3 دارای طراحی تاشو با صفحه نمایش تاشو پیوسته، لولا 180 درجه و صفحه نمایش بیرونی باشد.

این گزارش حاکی از آن است که مایکروسافت تصمیم گرفته بود تا Surface Duo 3 را با طراحی دو صفحه‌نمایش مستقل مانند مدل‌های قبلی خود و با بهبودهایی مانند طراحی نازک‌تر، صفحه‌نمایش طولانی‌تر با حاشیه کمتر و شارژ بی‌سیم عرضه کند. با این حال، طراحی دو نمایشگر حذف شده است و مایکروسافت می‌خواهد بیشتر با جمعیت هماهنگ باشد.

هنوز مشخصات Microsoft Surface Duo 3 فاش نشده است. علاوه بر این، هیچ تاییدی مبنی بر معرفی این دستگاه برای سه ماهه چهارم سال جاری وجود ندارد. اگرچه این دستگاه در داخل به عنوان نسل سوم گوشی Duo شناخته می شود، این شرکت ممکن است آن را با نام دیگری به بازار عرضه کند.

این گزارش همچنین نشان می دهد که مایکروسافت تلاش بیشتری برای عملکرد نرم افزار انجام می دهد منطقه دو 3 این کار را انجام می دهد تا مطمئن شود که از بقیه تاشوهای موجود در بازار متمایز است. یکی از تلاش‌ها این است که یک اکوسیستم بین Surface Duo 3 که دارای رایانه‌های شخصی اندروید و ویندوز است، فراهم کنیم.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که مایکروسافت می‌تواند دامنه تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را گسترش دهد و حتی گوشی‌های ساده اندرویدی را عرضه کند.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنید مایکروسافت در این زمینه موفق خواهد شد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا