اخبار فناوری

شارژ 210 واتی اکسپلورر ردمی نوت 12 شیائومی چقدر با ادعاهای این شرکت مطابقت دارد؟

گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 12 Explorer Edition چند روز پیش از این گوشی به عنوان سریع ترین شارژر تلفن همراه جهان یاد می شد. شیائومی ادعا می کند که آداپتور 210 واتی این دستگاه قادر است تنها در 9 دقیقه آن را به طور کامل شارژ کند. این گوشی میان رده اکنون تحت آزمایش بارگذاری در دنیای واقعی قرار گرفته است و اگرچه نتایج کاملاً با ادعاهای شیائومی مطابقت ندارد، اما همچنان از رقبا جلوتر هستند.

شارژ شیائومی Redmi Note 12 Explorer 210 وات

شیائومی سرانجام در اوایل این هفته از فناوری شارژ جدید بسیار محبوب خود رونمایی کرد. این شرکت سری ردمی نوت 12 را در چین معرفی کرد و ردمی نوت 12 اکسپلورر به عنوان قدرتمندترین دستگاه این خانواده، دارای شارژ سریع 210 واتی است که به گفته این شرکت تنها در 9 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. با این حال، عملکرد آن در دنیای واقعی ممکن است چندان چشمگیر نباشد.

در تست بار توسط آزمایشگاه های لودرردمی نوت 12 توانست در حدود سه دقیقه به حداکثر توان شارژ 184.85 وات دست یابد. تا زمانی که به وات کمتر کاهش یابد. با این حال، به طور متوسط، Redmi Note 12 Explorer بسیار بالاتر از 120 وات شارژ می شود.

شارژ شیائومی Redmi Note 12 Explorer 210 وات

شارژ شیائومی Redmi Note 12 Explorer 210 وات

در حالی که شیائومی ادعا می کند این گوشی میان رده می تواند در 9 دقیقه 100 درصد شارژ شود، آزمایشات Charger Labs نشان می دهد که Redmi Note 12 Explorer این کار را در 10 دقیقه و 10 ثانیه انجام می دهد. اگرچه این نتیجه کاملاً با ادعاهای شیائومی مطابقت ندارد، اما به اندازه کافی نزدیک و سریعتر از هر گوشی هوشمند دیگری است که تاکنون منتشر شده است.

جالبتر اینکه گوشی شیائومی این کار را بدون ایجاد حرارت انجام می دهد. ردمی نوت 12 اکسپلورر در داغ ترین حالت خود در طول آزمایش، تنها به 43.3 درجه سانتی گراد رسید. برای مقایسه، دمای آیفون 14 پرو مکس به 45.8 درجه سانتیگراد با حداکثر توان خروجی بسیار کمتر یعنی 29 وات می رسد.

در آزمایش دیگری مشاهده کردیم که شارژ شیائومی Redmi Note 12 Explorer 210 وات از دقیقه اول 17 درصد شارژ می شود و از دقیقه دوم به 32 درصد می رسد.

نظر شما در مورد شارژ 210 واتی شیائومی ردمی نوت 12 اکسپلورر چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا