اخبار فناوری

سیستم حفاظت از حق چاپ توییتر از مشکلات مختلفی رنج می برد

شبکه اجتماعی توییتر این روزها در وضعیت بدی به سر می برد، تصمیمات عجیب الون ماسک اخیرا موجی از مشکلات مختلف را به همراه داشت. اخیراً به نظر می رسد که سیستم حفاظت از کپی رایت توییتر دچار مشکلات مختلفی شده است. در تداوم با مایفون مگ بیا

مشکلات سیستم حفاظت از حق چاپ توییتر

ایلان ماسک زمانی به عنوان یک ناجی احتمالی برای توییتر تلقی می شد، اما از زمان به دست گرفتن کنترل، این پلتفرم شاهد هرج و مرج زیادی بوده است. البته مجریان این شبکه باید وقت داشته باشند. با این حال، عملکرد درخشان خود را در تسلا و اسپیس ایکس ثابت کرده است.

علاوه بر این، این که او ثروتمندترین مرد جهان است، اصلاً از شانس نیست. اما در کوتاه مدت، وضعیت توییتر وارونه شده است. اخراج های گسترده، تغییرات مدیریتی و مشکلات جدید آبی توییتر مواردی هستند که روزانه در توییتر ظاهر می شوند. اکنون سیستم حفاظت از کپی رایت این رسانه اجتماعی مدتی است که با مشکل مواجه شده است و به کاربران اجازه می دهد مطالب دزدیده شده یا غیر دارای حق چاپ را بارگذاری کنند. خود این مشکل وضعیت توییتر را به هم ریخت.

سیستم حفاظت از حق چاپ توییتر

در یک چرخش ناگهانی، کاربران توییتر شروع به آپلود چند ویدیو در این پلتفرم کردند. این شامل فیلم هایی مانند Hacker 1995، The Fast and the Furious، Need for Speed ​​و غیره می شود. مسئله این است که سیستم خودکار حفاظت از حق چاپ توییتر در حال حاضر به درستی کار نمی کند. در دو روز گذشته، یکی از کاربران توییتر کل فیلم The Fast and Furious: Tokyo Drift را در بخش‌های ویدیویی ۲ دقیقه‌ای منتشر کرد که در مجموع بیش از ۵۰ توییت را شامل می‌شد.

به گفته فوربس، این حساب خاص اکنون در دسترس نیست. مدتی طول کشید تا این شرکت به طور کامل ویدیوها را حذف کند. همانطور که قبلا ذکر شد، کاربران دیگری فیلم هکر محصول سال 1995 و فیلم آواتار محصول سال 2009 را ارسال کرده بودند. هر دوی این ویدیوها اکنون حذف شده اند. اما به نظر می رسد حذف آنها زمان بر است. اکنون به نظر می رسد که یک تیم کوچک در تلاش است تا شبکه اجتماعی را به کار بیندازد.

سیستم حفاظت از حق چاپ توییتر

این می تواند به معنای مشکلات جدیدی برای توییتر باشد. با این حال، این شرکت ممکن است با شکایت های احتمالی روبرو شود. لازم به ذکر است که یکی از ایده های ماسک پس از تصدی مسئولیت این است که به کاربران آبی توییتر اجازه ارسال ویدیوهای طولانی تا 50 دقیقه را بدهد. اگر شرکت نتواند سیستم خود را یکبار برای همیشه بهبود بخشد، این ایده هرگز کارساز نخواهد بود. یکی از مدیران سابق توییتر دلیل این مسائل را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری GizChinaاو می گوید که ممکن است پلت فرم به دلیل یک مشکل فنی خراب شود. اما کارمندان شرکت نیز در تلاش برای حفظ توییتر هستند. بنابراین آنها نمی توانند همه چیز را صاف نگه دارند. ایلان ماسک پس از تصدی این شرکت نزدیک به 3500 کارمند خود را اخراج کرد. او اخیراً از کاربران خواسته یا شرایط جدید کاری را بپذیرند یا شرکت را ترک کنند.

تخمین زده می شود که در مجموع 2000 کارمند شرکت را ترک کنند. بر اساس یک گزارش، ایلان ماسک در این هفته کارکنان بیشتری را اخراج خواهد کرد. با وجود این، ایلان ماسک می‌گوید که نگران ماندن کارمندان خوب در شرکت نیست. نظر شما در مورد سیستم حفاظت از کپی رایت توییتر که اکنون از مشکلات مختلفی رنج می برد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا