اخبار فناوری

سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرار دادن کنسول PS5 در خودروهای برقی همکاری می کنند.

بدون شک شرکت تسلا این روزها بسیار محبوب است و با رویکرد و استراتژی های جدید خود توانسته انقلابی در فروش خودروهای برقی ایجاد کند. این مشکل چالش را برای کسب و کارها نیز افزایش داده است و به نظر می رسد باید شاهد همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرار دادن کنسول PS5 در خودروهای برقی باشیم. با مایفون مگ بیا

سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرار دادن کنسول PS5 در خودروهای برقی همکاری می کنند.

تسلا شرکتی است که می خواهد چیزی بیش از یک وسیله نقلیه الکتریکی ارائه دهد. هدف این شرکت ارائه یک تجربه کامل با وسایل نقلیه خود است و سیستم خودروی تسلا یکی از آنهاست. این سیستم هر ساله از نظر عملکردهای مختلف غنی می شود و چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. برخی از شرکت ها کاملا از این موضوع آگاه هستند و قصد دارند با تسلا رقابت کنند.

به همین دلیل، آنها باید چیزی بیش از وسایل نقلیه الکتریکی ارائه دهند. ظاهراً سونی و هوندا در صدد ارائه یک تجربه نرم افزاری عالی در خودروهای الکتریکی آینده این شرکت هستند. همکاری جدید بین دو شرکت احتمالاً PS5 را به خودروهای برقی هوندا (ایمن یا بدون ایمنی) خواهد آورد.

سونی و هوندا برای رقابت با تسلا همکاری می کنند

همانطور که گفتیم، سونی ممکن است به زودی PS5 را در خودروهای الکتریکی هوندا قرار دهد. در ماه سپتامبر، سونی و هوندا یک سرمایه گذاری مشترک به نام Sony Honda Mobility تشکیل دادند. این دو شرکت هنوز فاش نکرده اند که کدام محصولات و برندها در این سرمایه گذاری گنجانده خواهند شد. با این حال آنها قصد دارند در بازار خودروهای برقی با رقبای خود رقابت کنند. یکی از ایده ها ارائه محصولات سونی در خودروهای برقی هوندا است.

البته، قرار دادن PS5 در خودروهای هوندا ممکن است بخشی از معامله باشد. ایزومی کاوانیشی، رئیس سونی هوندا موبیلیتی، در مصاحبه ای با فایننشال تایمز گفت که آنها قصد دارند یک خودروی برقی با موسیقی و فیلم بسازند که همراه با کنسول PS5 نیز عرضه شود. او همچنین گفت که این مشکل تلاش ما و رقابت ما با تسلا است. کاوانیش، رئیس سابق هوش مصنوعی سونی، گفت که امکان قرار دادن PS5 در این خودروها وجود دارد.

سونی و هوندا برای رقابت با تسلا همکاری می کنند

به گزارش خبرگزاری GizChinaیاسوهید میزونو، رئیس سونی هوندا موبیلیتی و رئیس سابق هوندا، می‌گوید که این شرکت فرآیند تولید خود را بر اساس اولویت‌بندی محتوا بنا می‌کند. هر دوی این شرکت ها اولین مدل خود را تا سال 2025 در آمریکای شمالی عرضه خواهند کرد. البته برای ایجاد این تجربه، توانایی رانندگی خودکار و ارائه عملکرد بیشتر نیز لازم است. در غیر این صورت، در بسیاری از موارد نمی توانید از تجربه بازی PS5 لذت ببرید، مگر اینکه داخل ماشین خود بمانید و ماشین ثابت باشد.

در واقع قابلیت رانندگی خودکار راه حل این مشکل است. کاوانش به خوبی از این واقعیت آگاه است. او می گوید برای استفاده از فضای داخل خودرو باید فضایی باشد که نیازی به رانندگی نداشته باشید. راه حل این مشکل مطمئناً توانایی رانندگی خودکار است. وی همچنین اضافه می کند که توسعه چنین ظرفیتی به زمان بیشتری نیاز دارد. ما کنجکاو هستیم که ببینیم نتیجه این سرمایه گذاری و سرمایه گذاری مشترک بین سونی و هوندا چه خواهد بود. البته این تازه شروع کار است. نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرار دادن کنسول PS5 در خودروهای برقی چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا