اخبار فناوری

سونی از برند جدید LYTIA برای سنسورهای تصویر موبایل رونمایی کرد

سونی به تازگی برند جدید LYTIA را معرفی کرده است که نشان دهنده سنسورهای تصویر موبایل این برند در بازار است. این رونمایی اخیرا توسط Sony Semiconductor Solutions (SSS) اعلام شده است که بر روی سنسورهای دوربین تمرکز دارد.

برند جدید تصویربرداری LYTIA سونی

اکنون سنسورهای جدید غول فناوری ژاپنی با نام تجاری LYTIA و همچنین با این نام معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. لازم به ذکر است که نام تجاری LYTIA ترکیبی از دو کلمه است که شامل Lyra (صورت فلکی) و کلمه “نور” است. این شرکت ادعا می کند که سنسورهای تصویربرداری جدید با برند LYTIA برای ارائه تجربه ای فراتر از تصور به کاربران طراحی شده اند.

به بیانیه رسمی SSS درباره معرفی برند جدید:

هدف LYTIA با کمک به فرهنگ عکاسی و فیلمبرداری از گوشی های هوشمند با امکان دسترسی بیشتر افراد به تجربیات تصویربرداری خلاقانه و غیرقابل تصور، تاریخ سازی است.»

برند جدید تصویربرداری LYTIA سونی

برند جدید تصویربرداری LYTIA سونی

این برند همچنین معتقد است که LYTIA درک حسگرها را برای مردم آسان تر می کند. علاوه بر این، سنسورهای تصویر سونی به لطف نام تجاری جدید، بهتر شناخته شده و در بازار گوشی های هوشمند قرار خواهند گرفت. در حال حاضر، این شرکت هنوز جزئیات بیشتری در مورد برنامه های آینده یا آینده LYTIA فاش نکرده است. بنابراین تنها چیزی که در این مرحله تأیید شده است این است که سونی در آینده روی سنسورهای تصویر موبایل جدید خود تمرکز خواهد کرد.

این شرکت معمولاً حسگرهای تصویر موبایل خود را با نام تجاری “IMX” به بازار عرضه می کند که هنوز در انواع گوشی های هوشمند پرچمدار وجود دارد. اما اکنون می توان انتظار تغییراتی را در نامگذاری جدیدترین سنسورهای دوربین سونی در آینده نزدیک داشت. بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر در این مورد باید کمی بیشتر صبر کنیم.

نظر شما در مورد برند تصویربرداری جدید LYTIA سونی که بر حسگرهای تصویر موبایل تمرکز دارد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا