اخبار فناوری

سنسورهای دوربین Galaxy S23 Ultra فاش شد: همه سنسورها به جز تله فوتو را ارتقا دهید

تاکنون، ما می دانیم که گلکسی اس 23 اولترا از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 جدید سامسونگ برای لنز اصلی خود بهره می برد. با این حال، به نظر می رسد سامسونگ تقریباً تمام سنسورهای تصویر را در دوربین پرچمدار آینده خود تغییر داده است، به جز دو مورد.

نوع سنسور دوربین Galaxy S23 Ultra

بر اساس الف اسکرین شات جدید از برنامه Device Info HW که مشخصات گلکسی اس 23 اولترا را فهرست می‌کند، سامسونگ تمام سنسورهای دوربین را به جز دوربین‌های 10 مگاپیکسلی 3x و 10x تله فوتو که همچنان از سنسورهای IMX754 سونی استفاده می‌کنند، تغییر داد.

اسکرین شات فاش شده همچنین تایید می کند که گلکسی اس 23 اولترا از سنسور تصویر ISOCELL HP2 برخوردار است که ارتقاء یافته از ISOCELL HM3 سال گذشته است. اما علاوه بر این، همچنین نشان می دهد که سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، IMX564 سونی است، نه IMX563.

علاوه بر دوربین‌های پشتی، اسکرین شات مگاپیکسل پایین‌تر دوربین سلفی گلکسی اس 23 اولترا را نیز تایید می‌کند، اما سنسور آن لنز یک نمونه مرموز ISOCELL است که هنوز معرفی نشده است.

نوع سنسور دوربین Galaxy S23 Ultra

نوع سنسور دوربین Galaxy S23 Ultra

ابتدا، در حالی که Galaxy S22 Ultra دارای یک سنسور 40 مگاپیکسلی ISOCELL GH1 برای دوربین سلفی خود است، به نظر می رسد Galaxy S23 Ultra از سنسور ISOCELL 3LU 12 مگاپیکسلی استفاده می کند. این نام هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، بنابراین یا برنامه این جزئیات را اشتباه بیان کرده است یا سامسونگ یک سنسور 12 مگاپیکسلی ISOCELL 3LU برای Galaxy S23 Ultra توسعه داده است که هنوز اعلام نکرده است.

با این حال، در تاریخ 1 فوریه در جریان رویداد Unpacked 2023 اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. تا کنون، اطلاعات فاش شده در مورد سیستم دوربین گلکسی اس 23 اولترا حاکی از آن است که پرچمدار آینده در بیشتر، اگر نگوییم همه، عملکرد بهتری از گلکسی اس 22 اولترا خواهد داشت. به ویژه، گوشی باید در عکاسی در نور کم عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. اما اینکه آیا سنسور 12 مگاپیکسلی سلفی بهتر از سنسور 40 مگاپیکسلی سال گذشته خواهد بود، باید دید.

سامسونگ هفته آینده گلکسی اس 23 اولترا را معرفی خواهد کرد و از همان روز این گوشی برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. خریداران بالقوه می توانند این پرچمداران را به صورت آنلاین رزرو کرده و 50 دلار اعتبار سامسونگ کسب کنند.

نظر شما در مورد سنسورهای دوربین گلکسی اس 23 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا