اخبار فناوری

سری Pixel 6 به لطف به‌روزرسانی Google Camera 8.8 با Night Sight بهبود یافته عرضه می‌شود

این شرکت با معرفی سری پیکسل 7 توسط گوگل، چیزهای جدید بسیاری را برای گوشی های هوشمند خود به ارمغان آورد که یکی از جالب ترین آنها بهبود حالت Night Sight با کاهش زمان صرف شده برای ذخیره عکس ها بود. اکنون این ویژگی با آخرین آپدیت Google Camera 8.8 به سری پیکسل 6 سال گذشته اضافه شده است و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند با این آپدیت از دید در شب بهبود یافته و عکس‌های صرفه‌جویی در زمان کمتری برخوردار شوند.

بهبود دید در شب سری پیکسل 6

گزارش 9to5Googleنسخه 8.8.224.520435764.11 برنامه دوربین Google اکنون برای همه تلفن های پشتیبانی شده در دسترس است. بزرگترین تغییر در این نسخه مربوط به بهبود حالت دوربین Night Sight برای Pixel 6 و Pixel 6 Pro است. کاربران پیکسل 6 هنگام جابجایی به Night Sight گزینه جدیدی را مشاهده خواهند کرد که به آنها امکان می دهد عکس هایی بگیرند که پردازش آنها بین دو تا شش ثانیه طول می کشد. بنابراین حداقل زمان قابل انتخاب دو ثانیه و حداکثر شش ثانیه خواهد بود.

بهبود دید در شب سری پیکسل 6

بهبود دید در شب سری پیکسل 6

این ویژگی به عنوان بخشی از Feature Drop این ماه در کنار اندروید 13 QPR2 معرفی شد که هنوز برای پیکسل 6 و 6 پرو و ​​همچنین 6a در دسترس نیست. وصله مارس همچنین «پیشرفت‌های کلی در پایداری و عملکرد دوربین در شرایط خاص» را برای پیکسل 6، 6 پرو، 7 و 7 پرو به ارمغان می‌آورد. سری 7 همچنین هنگام استفاده از دوربین جلو در موقعیت‌های خاص، بهبودهایی در دقت رنگ یا سطوح نوردهی خواهد داشت.

اگر مطمئن نیستید از چه نسخه ای از برنامه دوربین استفاده می کنید، همیشه می توانید به بخش اطلاعات برنامه برای برنامه دوربین بروید، سپس به پایین اسکرول کنید و وقتی به پایین پیمایش کردید باید شماره نسخه را با فونت کوچک ببینید.

Google Camera 8.8 هنوز به طور گسترده در فروشگاه Play برای گوشی های Google Pixel منتشر نشده است، اما برای بارگذاری جانبی از طریق آن در دسترس است. این لینک در دسترس.

نظر شما درباره بهبود یافته Night Sight سری پیکسل 6 با به‌روزرسانی جدید این گوشی‌ها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا