اخبار فناوری

سری P60 هواوی احتمالا در تاریخ 3 آوریل 1402 معرفی خواهد شد

غول فناوری چینی هوآوی قصد دارد سری گوشی های پرچمدار را معرفی کند P60 و همراه X3 خود این ماه است و یک پوستر آنلاین که اخیراً به بیرون درز کرده است نشان می دهد که این شرکت رویدادی را در 23 مارس برگزار خواهد کرد که در آن این دستگاه ها به طور رسمی رونمایی خواهند شد.

معرفی سری هواوی P60

این پوستر توسط یکی از کاربران شبکه Weibo اسیر شد. با این حال، حتی اگر این پوستر صحت نداشته باشد، کاملاً واضح است که رویداد بهاری سالانه هواوی برای نمایش سری جدید پرچمداران خود معمولاً در ماه مارس یا اوایل آوریل برگزار می شود.

اوایل سال جاری، هواوی اعلام کرد که سری Huawei P60 تاشو و Huawei Mate X3 با هم در مارس 2023 عرضه خواهند شد. بنابراین به جرات می توان گفت که هواوی میت ایکس 3 نیز در مراسم معرفی 23 مارس رونمایی خواهد شد.

پوستر معرفی هواوی سری P60

معرفی هواوی P60

پشتیبان این پوستر همچنین به نقل از پست قبلی خود می گوید که هواوی در این رویداد نه تنها گوشی های هوشمند بلکه دستگاه های هوشمند اکوسیستم و همچنین هدفون بی سیم هوآوی FreeBuds 5، ساعت هوشمند Huawei Watch 4 و بند تناسب اندام را به نمایش می گذارد. Smart Huawei Band 7 . .

قبلاً گزارش شده بود که هواوی پی 60 پرو آینده با صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 1440p عرضه خواهد شد. این اسمارت فون دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند اما به دلیل محدودیت های هواوی تنها به 4G محدود شده و اتصال 5G ندارد.

در گزارشی جداگانه گفته شده است که هواوی از نسل دوم فناوری عکاسی خود با نام XMAGE 2.0 در سری P60 استفاده خواهد کرد که کیفیت عکس های گرفته شده توسط این گوشی ها را بیش از پیش بهبود خواهد بخشید.

نظر شما در مورد تاریخ معرفی سری P60 هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا